וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "אני צריך לדעת לסתום את הפה ולקבל את ההחלטות"

כוכב גולדן סטייט הורחק לאחר שהתלונן בפני השופטים, סטיב קר: "אחת השריקות המוזרות שראיתי אי פעם, זה נראה כל כך ברור". מיטשל על ההצגה: "אין לי מילים". אנתוני דייויס יעבור MRI

שחקן גולדן סטייט קווין דוראנט. רויטרס
עוד סופרסטאר שהורחק. קווין דוראנט/רויטרס

קווין דוראנט הורחק הלילה (בין שישי לשבת) 4:52 דקות לסיום משחק הניצחון על אורלנדו, לאחר שדרש ללכת לקו העונשין בעקבות עבירה שביצע עליו אלפריד פייטון, במה שנראה כמו מהלך של זריקה. "השופטים מנהלים את המשחק, אז אם הם לא מרגישים טוב הם יכולים להחליט מה שבא להם", אמר KD בסיום, "אני צריך לדעת שכל הכוח אצלם, לסתום את הפה ולקבל את ההחלטות. הייתי אמור ללכת לקו, אבל לא הסבירו לי למה זה לא קרה. אני מניח שבגלל שהמשכתי לשאול, זרקו אותי מהמשחק".

גם סטיב קר הגיב לתקרית: "עשו עליו עבירה בזריקה, ומסיבה כלשהיא לא נתנו לו ללכת לקו, זה היה די מוזר. אחת השריקות המוזרות שראיתי אי פעם. זה נראה כל כך ברור, אני בטוח שהוא כעס. גם אני כעסתי. הוא דיבר לא יפה, השתמש במילה הקסומה (על פי הדיווחים, פאק). אני משתמש בה כל הזמן ולא מרחיקים אותי, אבל זה אני". דוראנט הוא הסופרסטאר השלישי שמורחק השבוע, אחרי לברון ג'יימס ואנתוני דייויס.

אגב אנתוני דייויס, כוכב ניו אורלינס נפצע במהלך ההפסד ליוטה. הוא נשאר על הפרקט במשך מספק דקות בזמן שבדקו אותו, ולא הצליח לשים שום משקל על הרגל כשפונה. על פי המאמן אלווין ג'נטרי הוא יעבור MRI ו"לא צפוי לשחק נגד פורטלנד במשחק הבא".

שחקן ניו אורלינס אנתוני דייויס. AP
יחכה לתוצאות הבדיקות. אנתוני דייויס על הפרקט/AP

בצד המנצח של אותו המשחק, גנב את ההצגה דונובן מיטשל, הרוקי של יוטה. מיטשל קבע שיא נקודות לרוקי עבור הקבוצה, עם 41 נקודות, והפך לרוקי הראשון בליגה שקולע לפחות 40 נקודות מאז בלייק גריפין ב-2011. מעבר לזה, הוא הפך לשביעי בהיסטוריה שקולע לפחות 30 נקודות בעונתו הראשונה בליגה. "אין לי הרבה מה להגיד, למען האמת", אמר, "יונאס ירבקו כל הזמן אמר לי להמשיך לזרוק, אפילו זריקות לא טובות. המאמן אמר את זה, כולם אמרו. האוהדים מדהימים. אין לי מילים. אני בטוח שחייכתי בדקות האחרונות, אני עדיין מחייך".

* ניקולה יוקיץ' צפוי להחמיץ מספר משחקים עם נקע בקרסול, אבל ה-MRI שעבר לא גילה נזק משמעותי. הוא נפצע בניצחון על שיקגו ונטש ברבע השני. מצטרף להיעדרותו של פול מילסאפ שיחמיץ כשלושה חודשים לאחר שנותח בידו.

* קליבלנד הודיעה: אימן שאמפרט עבר ניתוח בברך וצפוי לחזור בעוד כשמונה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully