וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הדרבי: כ-200 אוהדי הפועל חיפה הגיעו לעודד את השחקנים

אוהדי מוליכת הטבלה הגיעו לאימון וקיבלו את השחקנים עם שירי עידוד, רימוני עשן ושיחות דרבון לקראת המפגש מול מכבי חיפה ביום שני. על אחד השלטים נכתב: "הדרבי הוא מעל הכול"

אבוקות באימון הפועל חיפה. הפועל חיפה, אתר רשמי
סוף סוף פייבוריטים. אוהדי הפועל חיפה/אתר רשמי, הפועל חיפה

לראשונה מזה לא מעט שנים, בחלקן נאלצה לצפות ביריבה העירונית השנואה קוטפת תואר אחרי תואר ושולטת בכדורגל הישראלי, הפועל חיפה מגיעה כפייבוריטית לדרבי מול מכבי חיפה ביום שני. היום (שבת) הגיעו כ-200 מאוהדי הקבוצה לאימון, שוחחו עם השחקנים ודירבנו אותם לקראת המשחק החשוב. על אחד השלטים שהניפו נכתב "הדרבי הוא מעל הכל". הם קיבלו את השחקנים בקריאות עידוד, שירה ורימוני עשן אדומים, והשחקנים יחד עם המאמן ניר קלינגר הודו להם על כך.

הקבוצה של קלינגר מגיעה למשחק מהמקום הראשון בטבלת ליגת העל, תשע נקודות מעל הירוקים שבמקום השביעי. הם הבקיעו יותר שערים (21 לעומת 14) וספגו פחות (10 לעומת 13) - והם רוצים להוכיח שהם מסוגלים להמשיך להיראות מצוין ולאגור נקודות גם במשחק מן הסוג הזה, ולהפוך את הפער לבאמת בלתי נתפס (12 נקודות אם הפועל חיפה תנצח).

האוהדים כמובן לא מתכוונים לעצור פה ומכינים תפאורה חגיגית גם לקראת המשחק עצמו, למרות שיהיו המיעוט באצטדיון. האדומים הקצו כמות כפולה של כרטיסים לאוהדי מכבי חיפה. כרגע נמכרו כ-15 אלף כרטיסים, כשעשרת אלפים מהם, כשני שליש מהאוהדים שהבטיחו את מקומם באיצטדיון, הם אוהדי מכבי חיפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא יכולים לחכות,. אוהדי הפועל חיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully