וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל השמלה של המנחה: באיראן צונזרו חלקים משידור הגרלת הבתים

שמלתה של מנחת האירוע הרוסייה, מריה קומנדנאיה, הייתה צמודה מידי לטעמם של האיראנים - שהחליפו את הקטעים איתה בראיון עם לואיס פיגו. הנבחרת תפגוש במונדיאל את ספרד, פורטוגל ומרוקו

הגרלת שלב הבתים מונדיאל 2018. רויטרס
לא כולם זכו לראות. ליניקר וקומנדנאיה הגרלת הבתים/רויטרס

איראן תשתתף בקיץ ברוסיה במונדיאל החמישי בתולדותיה, ואף תזכה לשחק מול אלופת אירופה פורטוגל וכוכבה הגדול, כריסטיאנו רונאלדו, ונגד נבחרת הכוכבים הנוצצת של ספרד, איתם שובצה לבית ב' יחד עם מרוקו. עם זאת, אוהדי הכדורגל במדינה שהתיישבו אתמול (שישי) לצפות בהגרלת הבתים של הטורניר לא ממש זכו לראות את התמונה המלאה. מריה קומנדנאיה, שהנחתה את הטקס לצידו של דארי ליניקר, לבשה לטעם ראשי המדינה השמרנית שמלה צמודה מידי - והטלוויזיה האיראנית צנזרה חלקית מהטקס.

התקשורת במדינה הראתה רק את החלק הראשון של האירוע, שהיווה את יריית הפתיחה לקראת גביע העולם, ודילגה ישר לחלק העיקרי של ההגרלה עצמה. שידור ההגרלה במדינה נעשה בדחייה של כ-30 שניות מזמן האמת, ובמהלך הזמן הזה הצנזורה דאגה לטשטש את הדברים שסותרים את האמונה האיסלאמית הנהוגה באיראן. כדי להימנע מתגובות נזעמות על המעשה, תחנת הטלוויזיה השתמשה בראיון שערכה עם כוכב העבר לויס פיגו - ששודר במקום החלקים שצונזרו מהטקס. נקווה בשביל האיראנים שלפחות את הטורניר עצמו יזכו לראות במלואו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully