וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו דהאן: "מעדיף שליאור רפאלוב לא ישחק במועדון אחר בבלגיה"

סוכנו של הקשר ההתקפי דיבר על עתידו של השחקן, שלא מרבה לשחק בברוז' העונה. בבלגיה מעריכים כי רפאלוב יחזור לישראל בחלון ההעברות של ינואר. רוסיה: ביברס נאתכו כבש ב-0:6 של צסק"א מוסקבה על טוסנו

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
בדרך לישראל. רפאלוב/GettyImages

בבלגיה מעריכים כי חזרתו של ליאור רפאלוב לליגה הישראלית במהלך חלון ההעברות המתקרב היא כמעט בלתי נמנעת. כלי תקשורת במדינה מעריכים כי הוא עשוי להצטרף למכבי תל אביב אם כי גם קבוצתו לשעבר מכבי חיפה עדיין בתמונה. הספקולציות בנוגע לרפאלוב פורחות על רקע העובדה כי הוא הודח מהרכב ברוז' והמאמן איבן לקו מעדיף שחקנים אחרים על פניו.

באחד הדיווחים שעסקו בעתידו של ליאור רפאלוב צוטט סוכנו של ליאור רפאלוב דודו דהאן שהעריך כי גם מעבר לקבוצה אחרת בבלגיה היא אופציה. לדברי דהאן: "אני חייב לדאוג לשחקן שלי ולמצוא את הפתרון הכי טוב עבורו. אנחנו אמנם נעדיף להימנע ממעבר לקבוצה אחרת בבלגיה, אבל אם לא תהיה ברירה גם זו אפשרות". רפאלוב עבר לקלאב ברוז' ב-2011 וידע ימים יפים במועדון הבלגי כולל זכייה באליפות בעונת 2015/16. כאמור עם הגעתו של איבן לקו בקיץ האחרון חל פיחות אדיר במעמדו של רפאלוב שכמעט לא זכה לדקות משחק העונה.

עוד בנושא
מייקל אמנאלו מונה למנהל הספורטיבי של מונאקו: "הזדמנות נפלאה"
קפה נמס: קפה אריסבלאגה קרוע בין אתלטיק בילבאו לריאל מדריד
אלופי משנה: איך העונה המשותפת בליגת המשנה החזירה לחיים את יובנטוס ונאפול

ביברס נאתכו, צסק"א מוסקבה. רויטרס
השתתף בחגיגה. נאתכו/רויטרס

ביברס נאתכו כבש הערב (שישי) את שער הליגה הרביעי שלו העונה והחמישי בכל המסגרות, ב-0:6 המוחץ של צסק"א מוסקבה בבית על טוסנו מתחתית הליגה הרוסית. בעקבות הניצחון, הקבוצה מהבירה עלתה ל-35 נקודות אחרי 19 משחקים ועקפה, לפחות זמנית, את זניט סנט פטרסבורג, כדי להתייצב במקום השני בטבלה.

נאתכו כבש את הרביעי של צסק"א, כאשר בדקה ה-55 הניח לו אלן דזגוייב כדור והוא בעט בעוצמה פנימה מכ-18 מטרים. עוד קודם לכן, נאתכו בישל את השער השלישי במשחק, עם כדור קרן אותו נגח פנימה ויקטור ואסין בדקה ה-32. ויטיניו פתח את החגיגה עם שני פנדלים מדויקים (10, 27) ובהמשך גם אלכסנדר גולובין (58) ופונטוס וורנבלום (61) מצאו את הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully