וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוריס קול: "מקווה שעוד נביס קבוצות", שאראס: "לא קיבלנו כבוד מהשופטים"

30.11.2017 / 23:29

הגארד שלהט בניצחון על ז'לגיריס עם 26 נקודות לא היה מרוצה מהקאמבק של הליטאים בסיום. המאמן המפסיד זעם: "כמות השריקות לא הייתה שווה". עם זאת הודה: "חפרנו לעצמנו בור גדול מדי"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס
נוריס קול, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נוריס קול/ברני ארדוב

מכבי תל אביב השיגה הערב את ניצחון היורוליג השישי שלה העונה עם 74:81 על ז'לגיריס. הצהובים פתחו פער מבטיח באמצע הרבע השלישי אך הקבוצה של שאראס הצליחה לגרור את מכבי תל אביב למשחק צמוד. מי שהוביל את הקבוצה הביתית לניצחון היה נוריס קול שלא פתח לחמישייה אך עלה בסערה מהספסל וקלע 26 נקודות ומסר ארבעה אסיסטים.

המצטיין נוריס קול אמר בסיום: "אני יודע שבאנו לנצח היום. היום היה צריך להגן על המגרש שלנו והגנו עליו. באנו עם תכנית לנצח את המשחק וזה מה שעשינו. נכנסתי לקצב טוב. השקעתי זמן רב להיות מוכן לעזור לקבוצה שלי לנצח. יש לנו חבורה של לוחמים וזה מה שאנחנו צריכים לעשות. להילחם. יהיה נחמד לנצח קבוצה בפער של 20 הפרש אבל זה לא קרה עד כה. אול יעוד יקרה".


עוד בנושא
יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה את ז'לגיריס 74:81 בהיכל, נוריס קול להט

שרונאס יאסיקאצביצ'וס, ז'לגיריס, שאראס,. ברני ארדוב
"קשה לחזור מ-16 הפרש אבל הצלחנו". שאראס/ברני ארדוב

המאמן המפסיד שרונאס יאסיקאביצ'וס זעם על השיפוט בסיום ואמר: "לא הראנו את רוח הלחימה שלנו ב-20 הדקות הראשונות כפי שהיינו צריכים. מכבי היו קשוחים יותר וחפרנו לעצמנו בור עמוק מדי. קלענו זריקות רק במחצית השנייה. עבור הקבוצה שלי היה ניסיון טוב לשחק בהיכל כזה בהיכל. בלי לזלזל במכבי פחדתי יותר מהאווירה יותר מאשר היריבה. יש כאן אווירה נפלאה. מאוד קשה לחזור מ-16 הפרש, אבל הצלחנו. קיצרנו את הרוטציה ובו זמנית זו הזדמנות גדולה ללמוד. ו-20 הדקות האחרונות מסמנות את הכיוון אליו אנחנו צריכים ללכת. לא קיבלנו כבוד מהשופטים וכמות השריקות לא הייתה שווה. זה פקטור הכבוד ויד אליהו זה מקום ענק בהקשר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully