וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: אודינזה מחצה 3:8 את פרוג'ה, רביעייה למקסי לופס

חגיגת שערים נדירה באודינה, שם החלוץ הארגנטינאי היה חתום על מחצית משעריה של המארחת, שתפגוש את נאפולי בשמינית הגמר. גנואה גברה 0:1 על קרוטונה ותשחק מול יובנטוס בשלב הבא

שחקן  אודינזה, מקסי לופס. GettyImages
נהנה בגביע. מקסי לופס/GettyImages

תמונת שמינית גמר הגביע האיטלקי הושלמה הערב (חמישי) כאשר גנואה ניצחה 0:1 את קרוטונה ותתכבד לפגוש את הדאבליסטית יובנטוס בשלב הבא. מי שהבטיחה מוקדם יותר את מקומה בין 16 האחרונות היא אודינזה, שנהנתה מרביעייה של מקסי לופס ב-3:8 המהנה על פרוג'ה ותפגוש בשלב הבא את נאפולי.

משחקי שמינית הגמר (12 עד 20 בדצמבר):

אינטר - פורדנונה
פיורנטינה - סמפדוריה
מילאן - ורונה
לאציו - צ'יטאדלה
נאפולי - אודינזה
אטאלנטה - ססואולו
יובנטוס - גנואה
רומא - טורינו

seperator

אודינזה - פרוג'ה 3:8

חגיגת שערים יוצאת דופן באודינה, כשמעל כולם היה זה הערב של מקסי לופס. החלוץ הארגנטינאי כבש העונה צמד בליגה מול סמפדוריה בסוף ספטמבר ומאז לא מצא את הרשת, אך הערב הוא התפוצץ על הגנת הקבוצה המדורגת 14 בסרייה B. תחילה מקסי בישל לבלם דנילו (17) ואז מצא את הרשת בעצמו ארבע פעמים בין דקות 34 ל-70, כולל שני פנדלים. קווין לזניה כבש בתווך (40) ולאחר מכן הצטרפו לחגיגה גם המחליף סבנטה אינגלסון (82) ויקוב ינקטו (86). פרוג'ה צימקה ל-4:3 עם שערים של אלברו צ'רי (45 בפנדל), רפאלה ביאנקו (55) ומתיאה מוסטאצ'ו (61) לפני שהתפרקה לקראת הסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

גנואה - קרוטונה 0:1

כמו בבכורה שלו בליגה לפני 11 ימים, דוידה בלארדיני שוב השיג ניצחון של 0:1 על קרוטונה ועלה יחד עם גנואה לשלב הבא, שם מחכה כבר יובנטוס. פרנצ'סקו מיליורה קיבל הזדמנות נדירה בהרכב אחרי שהגיע בקיץ מספציה, והכריע את המשחק בדקה ה-54 עם טיל מ-16 מטרים אל הרשת של מרקו פסטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully