וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון שוינפלד: "היכולת של וידאר לא ניתנת לערעור, השערים יגיעו"

30.11.2017 / 15:28

שחקני מכבי ת"א התארחו בבית ספר דיזינגוף במסגרת הקשר עם עמותת "חינוך לפסגות". החלוץ התייחס לבצורת של האיסלנדי: "הוא הבקיע בכמויות בעונה שעברה, בטוח שיש לו ביטחון לעשות את זה גם העונה"

עורך: מתן חדד

במסגרת הקשר בין מועדון הכדורגל של מכבי תל אביב לעמותת "חינוך לפסגות" שפועלת ב-41 מרכזי חינוך ברחבי הארץ, התארחו היום (חמישי) חלק משחקני הקבוצה בבית הספר דיזינגוף בתל אביב שהוא אחד משלושת בתי הספר שמכבי תל אביב מאמצת במסגרת הקשר עם העמותה. מיד לאחר אימון הבוקר הגיעו ארון שוינפלד, אבי ריקן, איתן טיבי ומתן בלטקסה לבית הספר הממוקם בשכונת קרית שלום הסמוכה למתקן האימונים של הקבוצה. מנכ"ל המועדון בן מנספורד שוחח עם הילדים ואיחל להם בהצלחה בהמשך הדרך.

ארון שוינפלד מכבי תל אביב עם איתן טיבי. קובי אליהו
ארון שוינפלד ואיתן טיבי עם הילדים בבית הספר/קובי אליהו

שוינפלד, שכבש אמש את השער הראשון בניצחון 0:2 על עירוני קרית שמונה בחצי גמר גביע הטוטו, שוחח עם התקשורת ואמר: "לעבוד עם ילדים זה כבוד גדול. אם אפשר לתת להם סיבה לחייך אנחנו שמחים".

החלוץ התייחס למשחק אמש ואמר: "זה היה משחק קשה, אני שמח שניצחנו ומקווה שנמשיך ככה. למה הכול הולך קשה? אנחנו פותרים בעיות, היו לנו הרבה פציעות אבל מקווה שנחזור למסלול".

"חזרו לנו כמה שחקנים כמו חוסה רודריגס, יש לנו יותר רוטציה ורגליים טריות יעזרו לנו. זו לא החלטה שלי אם אפתח בהמשך, אקבל כל החלטה". על המשחק מול אשדוד: "לא הייתי אומר שזה משחק קל, ראינו מה קרה מול רעננה ואנחנו נגיע מוכנים".

החלוץ התייחס ליכולת של קיארטנסון שכבש שער אחד בחודשיים האחרונים ואמר: "היכולת של וידאר אינה ניתנת לערעור. הוא חלוץ מצוין שהוכיח יכולת כיבוש. אין לי ספק שהוא רגוע ושהשערים שלו יגיעו. הוא הבקיע בכמויות בעונה שעברה ואני בטוח שיש לו ביטחון לעשות את זה גם העונה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully