וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד עוואד מאוכזב. במכבי חיפה טוענים: הוא יישאר עד תום העונה

30.11.2017 / 13:15

החלוץ שלא מקבל הזדמנות בליגה שוב נותר מחוץ לסגל. אחרי ששקל עזיבה, בחיפה הסבירו: "יש עומס של שחקנים כרגע". אוהד לויטה שוב על הספסל. לאחר הדרבי: חיפה תגביר ההכנות לינואר

יח"צ - חד פעמי

מוחמד עוואד מאוכזב ממעמדו במכבי חיפה. החלוץ, שגיא לוזון התעקש להשאירו בסגל והבטיח לו דקות משחק, לא נמצא כרגע בתוכניות וגם הערב לא יתלבש למשחק מול הפועל באר שבע למרות שלא מדובר במשחק ליגה. "עוואד חיכה להזדמנות והיא לא הגיעה. הוא שחקן בית וציפה לעשות את הפריצה העונה, אבל ברגע שהביא את קלאוס הוא ידע שהמצב יחמיר. אין טעם שיישאר ביציע", אמר אחד מחבריו לקבוצה. במכבי חיפה טוענים כי השחקן יישאר בכל מקרה עד תום העונה. "יש עומס של שחקנים כרגע. הוא עוד ישחק", אמרו.

אתמול התברר שגם אוהד לויטה, ששלשום פרסמנו כי הוא לא משחק מסיבות לא מקצועיות, לא יפתח בהרכב הקבוצה מול הפועל באר שבע בגביע הטוטו הערב (חמישי, 21:00, חמש פלוס). במועדון מכחישים שהוא יעזוב בינואר אך בסביבת השחקן היה מי שאמר שהוא פגוע מאוד מהיחס אליו ואם יקבל הצעה להתחרות על אפודת השוער הראשון בליגת העל ייתכן מאוד שיעבור עם פתיחת החלון.

עבור הקבוצה של גיא לוזון זו תהיה הכנה אחרונה לפני הדרבי ביום שני. מאור בוזגלו צפוי לעלות כמחליף. לאחר הדרבי יגבירו במועדון את ההכנות לחודש ינואר. מלבד ליאור רפאלוב, שיקבל פניה בקרוב, בקבוצה רוצים לצרף בלם או קשר ישראלים ומגן שמאלי זר. כרגע, המטרה היא להתחזק בשניים עד שלושה שחקנים ולשחרר כמות זהה של שחקנים מהסגל הרחב.

עוד בנושא:

גיא לוזון: "הוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד עם באר שבע ולנצח אותה"
יעקב בוזגלו: "באר שבע פרק היסטורי. מצפים שמאור יעשה את ההבדל בחיפה"

מוחמד עוואד שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מתוסכל. עוואד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully