וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן קונטה נלקח לשיחה: "יודע שאני לא טוב ולא תורם לקבוצה"

30.11.2017 / 13:30

בבית"ר ערכו שיחות אישיות עם לא מעט שחקנים, הבלם: "לא הופתעתי". סאבו: "מי שאומר שאני מחפש לעזוב משקר". בניון עשוי שלא לפתוח על אף היעדרות ורד ועזרא. שחקנים: "עצוב מה שקורה איתו"

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

אחרי ה-2:2 הסוער עם הפועל באר שבע, שלווה ברגשות מעורבים בקרב הקבוצה, תתארח ביום שבת ב-20:30 בית"ר ירושלים אצל הפועל עכו. עוד לפני כן, ערך היום (חמישי) המאמן בני בן זקן מסיבת עיתונאים בה דיבר על הלחץ, השמועות על עתידו, בצל האוהדים שקראו לו להתפטר והשליכו חפצים במהלך התיקו מול הפועל באר שבע.

בבית"ר ערכו אתמול והיום שיחות אישיות עם לא מעט שחקנים, בעיקר עם הזרים. אנטואן קונטה אמר היום לחבריו: "לא הופתעתי שדיברו איתי, אני יודע שאני לא טוב ולא עוזר לקבוצה". אגב, פול אדגר הגיע שפוף מאוד לבית וגן אך לאחר שיחה עם אוחנה והבעלים אלי טביב נראה מעודד: "הוא יומיים לא יצא מהבית" סיפרו שחקנים בקבוצה. אריק סאבו סיפר: "אמרתי להם שטוב לי פה ואני רוצה להישאר, מי שאומר שאני מחפש לעזוב משקר".

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ירידה ביכולת. אנטואן קונטה/ברני ארדוב

בבית"ר מדברים על כך כי לאחרונה הייתה מתיחות בין בני בן זקן לעוזרו גילי לבנדה ולשאר אנשי הצוות שלאחרונה חשו כי ממדרים אותם בכל הנושא המקצועי. הצוות ערך שיחה אתמול וההדורים יושרו. בשיחות עם טביב ואוחנה הובהר לבן זקן כי הקבוצה צריכה לשחק כדורגל טוב יותר כבר מהמשחק הקרוב.

בנוגע להרכב הקבוצה, על אף היעדרות חן עזרא ועידן ורד, נראה כי יוסי בניון ימשיך לשבת על הספסל כאשר יעקב בריהון יקבל את המושכות בחלק הקדמי לצידם של ז'אורז'יניו ואיתי שכטר. פול אדגר עשוי לרדת לספסל כאשר דוד קלטינס יחזור לקישור. שחקנים בבית"ר אמרו היום: "עצוב מה שקורה עם בניון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים. רוני כנפו, מערכת וואלה!
הרבה לחץ. בן זקן/מערכת וואלה!, רוני כנפו

בני בן זקן התייחס למשחק מול באר שבע ואמר: "באופן כללי אין ספק שפתיחת המשחק מול באר שבע לא היתה טובה, אבל בנינו את המשחק ל-90 דקות. במחצית השנייה עשינו שינוי ועלינו הרבה יותר טוב והכנסנו את הגול. מיד אחרי זה ספגנו שער שפגע בנו מאוד. המפגש מול הפועל עכו יהיה לא פחות קשה, אנחנו יודעים שהסגנון יהיה שונה. זה משחק מבחן עבורנו מול קבוצה שעל הנייר פחות טובה".

על הפציעות של ורד ועזרא וההרכב החסר: "אנחנו עושים הרבה מאמצים לשמור על הרכב שרץ אבל יש דברים שלא תלויים בנו. מול באר שבע שיחקנו בלי ורד ועזרא ולמרות זאת הצלחנו להפיק הרבה מהשחקנים הנוספים והם מגיבים מצוין".

על יוסי בניון: "בכל משחק אנחנו פותחים עם השחקנים שאנחנו רואים לנכון שמתאימים לאותו משחק. שחקנים שמקבלים הזדמנויות בעקבות פציעה צריכים להוכיח את עצמם. יש לנו עוד יום אחד להתכונן, בשביל זה יש לנו סגל שהוא רחב וצריך להשתמש בו".

על הכביכול שיחה שהיתה לו היום עם אלי אוחנה, אמר: "לא היתה לי שיחה רשמית עם ההנהלה כמו שאתה שואל. המשחק מול באר שבע הוא משחק שיכול להגדיר אותנו. למרות כל הקשיים עשינו תיקו מול הקבוצה הטובה בארץ".

על שריקות הקהל נגדו במשחק האחרון: "כשממנים מאמן לבית"ר ירושלים שואלים אותו אם הוא יוכל לעמוד בלחצים. אני חושב שבסיטואציה הזו קיבלתי החלטה נכונה. החילופים מול באר שבע עזרו לנו להשוות ואני מאוד מאוד שמח".

על אנטואן קונטה: "הוא יכול לשחק גם כמגן וכבלם. אני מאמין שהוא יחזור לעצמו והוא יכול להיות פקטור מאוד משמעותי בבית"ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully