וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליגה מעריכים: פילדלפיה תנסה להחתים את לברון ג'יימס בקיץ הבא

בארה"ב טוענים שהסיקסרס, שיוכלו לפנות מספיק מקום בתקרה, ינסו לפתות את הכוכב שיהפוך שחקן חופשי. וגם: ווסטברוק לוקח אחריות, הלילה המוזר של בן סימונס וההתעוררות של סטף קרי

צילום: נועם אשל עריכה: מתן חדד

בקיץ הבא יהיה לברון ג'יימס שחקן חופשי ועל פי כל ההערכות, יעזוב בפעם השנייה, וככל הנראה האחרונה, את קליבלנד. בעוד השמועות מדברות על מעבר בלתי נמנע ללוס אנג'לס לייקרס, קבוצה חדשה מסתמנת כיעד אפשרי לאחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים: פילדלפיה.

"אם לברון יחליט לעזוב, הוא יכול וצריך לשקול את הסיקסרס", נכתב ב-USA TODAY. "מנהלים ברחבי הליגה מאמינים שהנשיא לענייני כדורסל שלהם בריאן קולנג'לו ינסה להחתים את ג'יימס".

מקצועית, המחשבה על לברון ביחד עם בן סימונס וג'ואל אמביד (ומרקל פולץ, רוברט קובינגטון, דריו שאריץ' ואחרים) מפחידה. גם כלכלית זה יכול לעבוד: נכון לרגע זה, פילדלפיה היא אחת הקבוצות היחידות שתוכל להעניק ללברון חוזה מקסימום של 34 מיליון דולר בקיץ הבא, אם תבצע מספר מהלכים קטנים.

אפילו את המאמן ברט בראון הוא מעריך. "המועדון עשה עבודה נהדרת כשהאמין בו ובשיטה שלו ונתן לו זמן", אמר לברון אחרי הניצחון של הקאבס על הסיקסרס. יש לציין שללברון ולבן סימונס יש אותו סוכן - ריץ' פול מ"קלאץ' ספורטס", מה שגם כן עשוי לתרום להחלטה של ג'יימס בסופו של דבר.

עוד בנושא:

גולדן סטייט ניצחה את הלייקרס אחרי הארכה, עומרי כספי לא שותף
הת'אנדר ממשיכים לשקוע, יוסטון דוהרת, משחק הזוי לבן סימונס

שחקן פילדלפיה 76' בן סימונס חוסם את שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. רויטרס
יכולים לדמיין אותם ביחד? לברון וסימונס/רויטרס

נשארים בפילדלפיה. בן סימונס נשלח לקו העונשין 24 פעמים (!) ברבע האחרון בלבד (שיא NBA), אך הטקטיקה של וושינגטון לא הצליחה. הסיקסרס ניצחו 113:118, במשחק בו כל תשומת הלב הופנתה אל עבר הטקטיקה בה השתמשו קבוצות נגד שאקיל אוניל בשעתו. סימונס, שהגיע 29 פעמים בסך הכל אל הקו (שיא כל הזמנים לרוקי), דייק ב-15 זריקות, כולל 6 מ-8 ברגעי ההכרעה.

"אין לי חשש מזריקות עונשין. זה לא יקרה עוד הרבה זמן, כי אני הולך להתחיל לקלוע", אמר הכוכב הגדול, שקבע שיאי קריירה חדשים של 31 נקודות ו-18 ריבאונדים ועומד העונה על 56.6 אחוז מהקו. "זה מתסכל, אנחנו אני סוך על בן והוא עשה עבודה מצוינת", אמר ג'ואל אמביד. ברט בראון הוסיף: "החלטנו ללכת איתו, זו תהיה חלק מההתפחות שלו. תהיה לו קריירה ארוכה והוא יצטרך לדעת להתמודד עם זה. זו תהיה חלק מהצמיחה שלו".

מנגד, סקוט ברוקס התייחס לטקטיקה ואמר: "זה לא החוק שלי, אלא של ה-NBA. ניסינו מה שצריך לעשות כדי להוריד את ההפרש. האחוזים שלו לא טובים, אז זה נתן לנו הזדמנות לזרוק שלוש ולקוות שהוא יחטיא מהעונשין".

עוד באותו נושא

הת'אנדר ממשיכים לשקוע, יוסטון דוהרת, משחק הזוי לבן סימונס

לכתבה המלאה
שחקן פילדלפיה 76' בן סימונס. AP
אל תתרגלו לזה. סימונס/AP

עומרי כספי ישב על הספסל לאורך 53 דקות וראה את גולדן סטייט נזקקת להארכה כדי לנצח 123:127. הווריירס שוב לא הרשימו, אך סטיב קר לא מודאג. "הגענו לגמר שלוש פעמים ברציפות ואנחנו רוצים להגיע בפעם הרביעית, באופן טבעי אי אפשר שכל הזמן יהיה קילר אינטינקט", אמר המאמן. "זה טבע האדם. אני לא מודאג, זה עדיין רק נובמבר. אם זה היה קורה במרץ, הייתי די מודאג".

גיבור המשחק היה סטפן קרי, שקלע 13 מ-28 הנקודות שלו בהארכה. "היתה לו התחלה מחרידה, אבל זה מה שעושה את סטף סטף. הוא עדיין יכול לבצע מהלכים ענקיים בסיום", אמר קר. "רק שחקן מיוחד יכול להתאושש ככה, וזה מה שהוא עשה".

שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. AP
תמיד אפשר לסמוך עליו. קרי/AP

באוקלהומה סיטי הכל ממשיך ללכת קשה. הת'אנדר הפסידו הלילה בפעם החמישית בששת משחקיהם האחרונים, הפעם 121:108 לאורלנדו. "זו אחריות שלי שנהיה מוכנים לשחק בשני צידי המגרש", אמר ראסל ווסטברוק, שקלע 20 מ-37 הנקודות שלו ברבע האחרון. "אני צריך להוציא את העגלה מהבוץ, וצריך להתפקס. זה מתחיל איתי ואני אקח אחריות, כי אני כבר הייתי בו ואני יודע את הסטנדרטים ששמנו לעצמנו".

המג'יק, שקטעו רצף של תשעה הפסדים, עשו זאת בעיקר בזכות 40 נקודות ו-15 ריבאונדים של ארון גורדון. "הייתי אגרסיבי, לקחתי את ההזדמנויות שניתנו לי ולא ויתרתי כל כלום", אמר בסיום. מאמנו הוסיף: "אני חושב שמה שמיוחד היה שהוא לא ניסה להיות גיבור-על. הוא שיחק בשליטה, ולכן גם קלע באחוזים גבוהים".

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר ראסל ווסטברוק מול שחקן אורלנדו מג'יק ג'ונתן סימונס. AP
לוקח אחריות. ווסטברוק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully