וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אופטימיות בנוגע לחוסה רודריגס, ברק יצחקי רוצה יותר דקות

30.11.2017 / 7:42

הצהובים משוכנעים ששובו של הקשר ישנה את הקבוצה. החלוץ שהבקיע מאמין שביכולתו לשחק ולתרום יותר, ניק בלקמן ממשיך לאכזב, וגם: מי מרוצה מהקדמת המשחק מול מ.ס. אשדוד ביום שבת?

יוסי ציפקיס

1. במכבי תל אביב בטוחים: רודריגס ישנה את הקבוצה

במכבי תל אביב משוכנעים שחוסה רודריגס ישנה את כל פני הקישור של הקבוצה וביחד עם אייל גולסה שחוזר לעצמו, המשך העונה יהיה הרבה יותר טוב. "רק שחוסה רודריגס יהיה מעכשיו בריא", אמר אמש (רביעי) גורם במועדון. "כל השחקנים ובעיקר אלה שישחקו לידו בקישור ייראו הרבה יותר טוב כשהוא יהיה על הדשא". רודריגס חזר אתמול לשחק וג'ורדי קרויף היה מספיק אמיץ כדי לתת לו לפתוח בהרכב. הקשר הספרדי הוא לא תואם גל אלברמן. הוא כמעט לא נופל ולא מחלץ כדורים בגליצ'ים. יש לו גם בעיית ריכוז לא קלה ואיבודי כדור לא מעטים, אבל במכבי תל אביב בטוחים שהוא יתחיל להניע את הקבוצה הרבה יותר טוב ואיתו, הקבוצה תשתפר.

עוד בנושא:

ג'ורדי קרויף הודה: "אני לא מרוצה מהיכולת שלנו מפתיחת העונה"
גביע הטוטו: מכבי תל אביב בגמר אחרי 0:2 על עירוני קרית שמונה

שחקן מכבי תל אביב חוסה רודריגס, שחקן עירוני קרית שמונה עומר לקאו. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
מעתה זה ייראה אחרת? רודריגס/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

2. יצחקי רוצה יותר דקות משחק

"לא הייתי פצוע", התעקש ברק יצחקי מול הכתב שראיין אותו בסוף המשחק אמש. "אולי שבוע אחד הייתי פצוע אבל רוב הזמן לא שיחקתי כי ישבתי על הספסל". בדומה ליוסי בניון, גם ברק יצחקי רוצה לשחק והגיל מבחינתו הוא לא יותר ממספר. מי שמכיר היטב את יצחקי יודע שהוא משוכנע שביכולתו לתת עוד הרבה על הדשא, במיוחד בליגה הישראלית, שם הברק שלו מכפר על מהירות ואלמנטים אחרים שהפכו פחות חדים עם השנים. השער שלו אתמול היה שער טיפוסי. הוא התחיל את המהלך. הכדור הגיע לאופיר דוידזאדה ויצחקי היה מספיק חכם וחד כדי לסיים את הסיפור עם וולה מהאוויר. שחקנים בקבוצה סיפרו אמש כי יצחקי הוא עדיין מהבולטים ביותר בחדר ההלבשה. יש כאלה שטענו שבהרבה היבטים הוא המנהיג האמיתי ושלא יכול לעבור שום דבר בין השחקנים בלי שמערבים אותו. קרויף יצטרך כעת לראות מה הוא עושה עם יצחקי. יש לו שלל שחקנים קדמיים שנאבקים על מקום. השער של החלוץ המזדקן ודאי תרם למניות שלו וההערכה היא שקרויף ישלב אותו יותר מעתה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דור מיכה שחקן מכבי תל אביב עם ברק יצחקי. יוסי ציפקיס
השער ישנה את המצב? יצחקי על הספסל/יוסי ציפקיס

3. תואם וואקמה? בלקמן ממשיך בבינוניות

מי שצפה מהספסל בשערים של ארון שוינפלד וברק יצחקי הוא וידאר קיארטנסון שמתגעגע מאוד לשער משלו. החלוץ האיסלנדי לא שותף, אבל ההערכה היא שקרויף יחזיר אותו להרכב מול מ.ס. אשדוד בשבת. אלא שקיארטנסון יכול ללמוד משהו מהדינמיות של שוינפלד ובמכבי תל אביב יש כאלה שחושבים שקרויף צריך להמשיך עם החלוץ האמריקאי, שלמרות כל מה שחשבו עליו בתחילה, ניחן במהירות וביכולת תנועה מרשימה. לעומת שוינפלד ויצחקי, שהשערים שלהם יעשו להם טוב בהמשך, ניק בלקמן לא מצליח להתרומם ואתמול רשם עוד משחק חלש. לא ברור עדיין האם השחקן שהיה אמור להיות התשובה לטוני וואקמה ממצה משהו מהפוטנציאל שלו או שזו היכולת שלו. קרויף יצטרך בהמשך לבחון כמה קרדיט הוא ממשיך לתת לו.

שחקן מכבי תל אביב ניק בלקמן. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
זה עדיין לא זה. בלקמן/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

4. כרטיס לגמר בלי לספוג. קרויף מתחיל להיות מרוצה

קרויף היה מאוד מרוצה אמש מהעובדה שמכבי תל אביב סיימה סוף סוף משחק בלי לספוג שער. זו היתה אחת המטרות שלו למשחק אמש ומלבד ההעפלה לגמר הוא רצה לראות אם השחקנים הפנימו משהו מכל הביקורת שמתח עליהם אחרי התיקו 2:2 מול הפועל חיפה ביום ראשון. "אנחנו בגמר גביע הטוטו ושאף אחד לא יזלזל בזה", אמרו אמש בקבוצה. "אם היינו מודחים היו יורדים עלינו, אבל ברגע שעלינו לוקחים את זה כמובן מאליו ומזלזלים במפעל הזה".

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
סוף סוף ההגנה עובדת. קרויף/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

5. השעה המוקדמת בשבת דווקא טובה?

ג'ורדי קרויף התלונן על כך שהמשחק מול מ.ס. אשדוד במחזור הקרוב ייערך בשבת בשעה 16.00, אבל במחלקת השיווק של מכבי תל אביב מאוד מרוצים מהשעה הלא שגרתית שתאפשר גם לקהל אחר להגיע ולצפות בקבוצה. ההערכה היא שהאצטדיון בנתניה יהיה כמעט מלא מאחר שילדים רבים יגיעו עם הוריהם למשחק בשל השעה המוקדמת. "שעה מוקדמת ביום שבת פותחת חלון לטובת אוהדים רבים שבדרך כלל לא יכולים להגיע למשחקים שנערכים בשעות הלילה המאוחרות", היה מי שאמר במכבי תל אביב. "אפשר גם ליהנות מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully