וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויין רוני חגג: "זה היה אחד הגולים הכי יפים בקריירה שלי"

חלוץ אברטון כבש שלושער ראשון בקבוצת האם שלו, כולל שער מ-60 מטר בניצחון על ווסטהאם והודה: "זה היה רגע מושלם". גווארדיולה החמיא לסטרלינג: "שחקן חייב אישיות כדי לכבוש שער שכזה"

רויטרס

מי יעצור את מנצ'סטר סיטי? הקבוצה של פפ גווארדיולה השיגה אמש (רביעי) ניצחון 19 ברציפות, ועוד איזה ניצחון דרמטי. סיטי התקשתה מול סאות'המפטון שהשוותה ל-1:1, אך ראתה את ראחים סטרלינג כובש שער ניצחון יפהפה בדקה ה-96 וממשיך את פתיחת העונה החלומית של הקבוצה. ארסנל לא התקשתה עם 0:5 על האדרספילד החלשה, ליברפול הביסה 0:3 בחוץ את סטוק וצ'לסי גירדה 0:1 על סוונסי, אבל את ההצגה הגדולה ביותר סיפק ויין רוני שהזכיר את ימיו היפים עם שלושער, כולל שער מ-60 מטר ב-0:4 של אברטון על ווסטהאם.

עוד בנושא:

סיטי ניצחה בדקה ה-96, ארסנל וליברפול חגגו, שלושער לוויין רוני

ויין רוני אברטון. GettyImages
מישהו חשב להספיד אותו? ויין רוני חוגג/GettyImages

אחרי ששולם הון תמורת רכישתו, ראחים סטרלינג פורע העונה את השטרות בגדול ואמש כבש את שער הליגה התשיעי שלו העונה, ואיזה שער. פפ גווארדיולה שפע מחמאות לכוכב שלו כשאמר: "ראחים הוא מנצח משחקים, זה היה גול פנטסטי, אני כל כך שמח בשבילו. כמו שאמרתי בעבר, הוא מתקדם בקריירה. לפני כן הוא היה קצת ביישן והוא לא האמין בעצמו, עכשיו הוא יכול לעשות את זה. שחקן חייב שתהיה לו אישיות כדי לעשות מה שהוא עשה בדקה האחרונה".

הקבוצה של גווארדיולה כבר רשמה את פתיחת העונה הטובה ביותר של קבוצה בפרמיירליג עם 37 נקודות מ-13 משחקים. הניצחון הזה הפך את סיטי לקבוצה הראשונה שמגיע ל-40 נקודות ב-14 מחזורים ושמר אותה בפער של שמונה נקודות על פני מנצ'סטר יונייטד.

אז כל הקבוצות הגדולות אתמול ניצחו, אבל את ההצגה גנב ויין רוני שהתפוצץ באברטון עם שלושער, כולל שער מרהיב מ-60 מטר בניצחון 0:4 על ווסטהאם. רוני כבש שער או שניים בקריירה בעיקר במדי מנצ'סטר יונייטד, אך אמר לאחר המשחק: "זה היה אחד הגולים הכי יפים שהבקעתי בקריירה שלי. בעטתי טוב בכדור כמו שלא בעטתי לפני כן. זה מיוחד לכבוש את השלושער הראשון שלי באברטון, זה היה רגע מושלם".

"זה פרק חדש בקריירה שלי, רצינו לנצח ולהראות כמה אנחנו שחקנים טובים. זה הצעד הראשון שמראה לאן אנחנו רוצים להגיע, רוצים להתקדם בטבלה".

סאם אלרדייס המאמן החדש של אברטון פרגן לכוכבו ואמר: "ויין שיחק איפה שהוא רצה. הוא היה מבריק ושלט בקישור. אני לא יכול למנוע ממנו לשחק שם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully