וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף הודה: "אני לא מרוצה מהיכולת שלנו מפתיחת העונה"

למרות העלייה לגמר גביע הטוטו, מאמן מכבי תל אביב לא שבע רצון: "עדיין עצבני על התיקו מול הפועל חיפה". על המשחק: "חשוב שלא ספגנו". סילבס: "זה אחד הניצחונות הקלים של מכבי"

שחקן מכבי תל אביב חוסה רודריגס, שחקן עירוני קרית שמונה עומר לקאו. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
קרויך שמח לראות אותו על כר הדשא. חוסה רודריגס/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

מכבי תל אביב העפילה הערב (רביעי) לגמר גביע הטוטו אחרי ניצחון על עירוני קרית שמונה, וכעת היא ממתינה למפגש בין מכבי חיפה להפועל באר שבע מחר, ממנו תצא היריבה שלה על התואר השלישי בחשיבותו בישראל. ג'ורדי קרויף התייחס בסיום לשינווים הרבים שעשה בהרכב והביע את התסכול שלו מהעונה הלא קלה שעוברת על הצהובים.

"אני חושב שאחרי שני המשחקים האחרונים ניסיתי לחלק את הדקות, שכולם יגיעו רעננים לשבת", אמר ההולנדי, "הגענו עד לפה במפעל ועברנו כמה שלבים, אז כבר רצינו להגיע לגמר, עכשיו אנחנו חושבים על אשדוד בשבת. הדבר הכי חשוב היום היה לשמור על רשת נקייה, להראות אופי וקשיחות בהגנה. חוץ מזה, חוסה קיבל דקות והיה טוב מאוד. לא משנה לי מי תהיה היריבה בגמר. באר שבע איבדה נקודות? אני עוד עצבני שאנחנו איבדנו נקודות, זה קורה יותר מידי אחרי שאנחנו מובילים וחבל. זה היה המשחק ה-30 העונה? אז אני לא מרוצה מ-30 המשחקים הראשונים".

ברק יצחקי, שכבש את אחד השערים הערב: "אני רוצה להיות כמה שיותר על המגרש. אפשר תמיד לדבר בדיעבד ולהגיד שאיתי זה היה נראה יותר טוב, אבל אנחנו מסתכלים רק קדימה ומסיקים מסקנות לעתיד. עלינו לגמר גביע הטוטו, נצטרך עכשיו להיות מרוכזים בליגה. נכון שיש פער מהמקום הראשון, אבל החלק העליון מאוד צפוף. אני חושב שיהיו כמה קבוצות שייאבקו עד הסוף, לא רק שתיים, זה טוב לליגה. יש משחקים טובים עם קצב טוב והרבה שערים, אנחנו פה כדי לשחק כמה שיותר טוב ולמשוך אוהדים למגרשים".

חיים סילבס היה מאוכזב מהפסד הצפוניים: "זה אחד הניצחונות הקלים של מכבי, הם לא היו יותר טובים אבל הם באו לחסוך בכוחות ולחזור בשלום, ועזרנו להם לעשות את זה. פתחנו עם אנרגיות טובות, לחצנו וחיפשנו התקפה, אבל בפעם הראשונה שהם הגיעו לאיזור המסוכן הם עלו ליתרון. זה שינה לנו את איזור הנוחות במשחק. דיברנו במחצית על לשמור על המשחק בחיים עד הסוף, אבל שוב בהתקפה בודדת הם מצאו את הרשת. שמים את המשחק מאחורינו, הראש בבאר שבע ביום ראשון. מקווה שאחמד אעבד יהיה כשיר מול באר שבע".

עוד בנושא

גביע הטוטו: מכבי תל אביב בגמר אחרי 0:2 על עירוני קרית שמונה
טוני וואקמה חתם בסוכנות שחקנים אחרת, המטרה: מעבר בינואר לאירופה
הפועל עכו ספגה עונש של הפתחת שתי נקודות על שיתוף ששת הזרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully