וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שער לדאבור ב-0:2 של זלצבורג על מאטרסבורג

החלוץ הלוהט הכריע את המשחק עם שער מאוחר (87) ושמר את קבוצתו בפער של שתי נקודות בפסגה. דאבור מוליך את הליגה עם 12 שערים העונה. אנורתוזיס ורוני לוי עלו לשמינית גמר הגביע

שחקן רד בול זלצבורג מונס דאבור. רויטרס
לוהט. דאבור/רויטרס

מונס דאבור ממשיך את העונה הנהדרת שלו באוסטריה ואחרי שכבש צמד במשחק העונה במחזור הקודם, הערב חלוצה של זלצבורג כבש שער דרמטי ב-0:2 על מאטרסבורג מהתחתית. דאבור פתח בהרכב ובדקה ה-87 מצא את הרשת של האורחים ובתוספת הזמן טאקומי מינאמינו קבע את תוצאת הסיום. דאבור עלה לראש טבלת המבקיעים העונה עם 12 כיבושים, אף אחד מהם לא בפנדל. זלצבורג פתחה שוב פער של שתי נקודות על פני שטורם גראץ בפסגה בעקבות הניצחון הזה.

* עומרי אלטמן נכנס כמחליף בדקה ה-57 ב-1:1 של פנאתינייקוס בגביע מול פנאחייקי. הירוקים מובילים את בית 8 במפעל עם 7 נקודות בשלושה משחקים.

*רוני לוי ואנורתוזיס ממשיכים לעשות חיל בקפריסין ולצד ההצלחות בליגה הערב (רביעי) הקבוצה עלתה לשמינית גמר הגביע אחרי ניצחון חוץ קשה של 1:2 על קסילוטימפו מהליגה השנייה. המארחים עלו ליתרון מפתיע מאוד משער של פנטליס טאברו בדקה ה-37, אבל ויקטור (74) וסקו סיסה (75) הפכו תוך דקה. אריאל הרוש פתח כרגיל בשער. אנורתוזיס שמדורגת שנייה בליגה הקפריסאית הראשונה, תארח ביום ראשון את סלאמיס ותנסה להמשיך במאבק שלה על התואר ולהלחיץ את לרנאקה המוליכה.

* מרואן קבהא שיחק 90 דקות במדי מאריבור, שסיימה ב-1:1 מול לובליאנה במשחק הגומלין של רבע גמר הגביע הסלובני והודחה, בעקבות הפסד 3:0 במשחק הראשון.

* גנט גברה 1:2 על לוקרן בשמינית גמר הגביע הבלגי, קני סייף נכנס בדקה ה-65, עזר לשמור על התוצאה וקיבל כרטיס צהוב בתוספת הזמן. הקשר, שחזר לאחרונה מפציעה ולפני חמישה ימים נכנס כמחליף בליגה, ממשיך לחזור לעניינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully