וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו ספגה עונש של הפתחת שתי נקודות על שיתוף ששת הזרים

29.11.2017 / 18:48

מכה קשה לקבוצה של אלדד שביט, ששיתפה שישה שחקנים זרים מול מכבי פתח תקוה, ותרד למקום האחרון בטבלה בעקבות העונש שספגה מבית הדין. עוזר המאמן הורחק משני משחקים וסיפק הסבר הזוי

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל עכו נענשה הערב (רביעי) בצורה חמורה כאשר שתי נקודות הופחתו ממאזנה בבית הדין של ההתאחדות. זאת בעקבות העובדה שהקבוצה שיתפה שישה זרים בניגוד לחוק במשחק הליגה הקודם בו היא הפסידה בביתה 1:0 למכבי פתח תקוה. נגד הצפוניים עמד עונש על תנאי, מכיוון שבמשחק גביע הטוטו נגד קרית שמונה ב-30 ביולי שיתפו את רז טוויזר, שלא היה רשום, וספגו עונש על תנאי של הפחחת שלוש נקודות במקרה על עבירה דומה של שיתוף שחקן שלא כחוק.

התנאי הופעל לאחר שבדקה ה-85 מול המלאבסים, דילן דמראווי נכנס במקום לוטם זינו ובעצם הפך לזר השישי של עכו על המגרש, והדיין החליט להפעיל את העונש על תנאי שהיה תלוי נגד הקבוצה. בעקבות העונש הזה עכו יורדת למקום האחרון כשבמאזנה כעת ארבע נקודות בלבד והיא רחוקה שלוש נקודות מהפועל רעננה שמעל הקו האדום.

עוד בנושא

בשבת פרסמנו בוואלה! ספורט: אחרי שיתוף ששת הזרים, הפועל עכו בסכנת הפחתת שלוש נקודות
סימן לבאות? אנתוני וואקמה סיכם בסוכנות השחקנים של דודו אוואט
גיא לוזון: "הוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד עם באר שבע ולנצח אותה"

אלדד שביט, מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
עכו נושאת את הליגה על גבה. אלדד שביט/אדריאן הרבשטיין

במהלך הדיון אמר התובע, עורך הדין ניר רשף: "עסקינן בקבוצה שזוהי לה עבירה שנייה של שיתוף שלא כדין השנה, שתי עבירות שנגדיר כעבירות של רשלנות ללא סיבה, ומכיוון שאלה עבירות של רשלנות ושלקבוצה יש עונש על תנאי, אזי על הביתה דין להפעיל את התנאי בתקווה שיילמד הלקח שלא נלמד מהמקרה הקודם".

עור הדין יפתח אבן עזרא, שייצג את עכו, הגיב: "אין ספק ששיתוף ששת הזרים נעשה בתום לב, מנהל הקבוצה יצא מתחום הספסלים ולכן קרה מה שקרה. נכון שיש עונש על תנאי אולם מדובר בשני מקרים שונים בתכלית. אני חושב שההבדל בין שני המקרים אינו מצדיק הפעלה של תנאי".

אבן עזרא הציג גם רשימה של תקדימי עבר, כולל זה האחרון של בית"ר ירושלים (שיתפה שישה זרים וספגה הספד טכני בגביע הטוטו), בהם קבוצות שיצפו שחקנים שלא כחוק מסיבות כאלה ואחרות וציין: "אף נקודת ליגה לא הופחתה במקרים הנ"ל. זה לא סוד שלקבוצה הופחתו כבר שתי נקודות בתחילת העונה ושהיא אינה צוברת נקודות באופן מרשים במיוחד, וברור שהפחתת נקודות של גזר דין מוות לקבוצה". לצערו ולצערה של הפועל עכו, הדיין נעם ליובין קיבל את עמדת התובע.

עוד בבית הדין, עוזר מאמן הצפוניים איציק טוויזר הורחק משני משחקים לאחר שבמהלך המפגש עם פתח תקוה לא עזב את כר הדשא למרות שהורחק על ידי השופט הרביעי. לטענתו: "לא שמעתי מה שאמר לי בגלל הצעקות מהקהל", אך הדיין נעם ליובין לא קיבל זאת ואמר: "איני יכול לקבל את הדברים. המשחקים מרובי קהל במקצת יותר מאשר מכבי פתח תקוה מול הפועל עכו, שמעו שחקנים ובעלי תפקידים את השופט".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully