וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "יכולים לנצח כל נבחרת". רונאלדו: "רגוע לקראת ההגרלה"

כוכבי ברזיל ופורטוגל התראיינו לאתר פיפ"א לקראת הגרלת הבתים במונדיאל (ו', 17:00). הברזילאי: "נצפה בה כולנו". רונאלדו: "אני משוכנע שכל הבתים יהיו מאוזנים". מסי: "אעקוב אחרי ההגרלה"

עריכת וידאו: נועה לוי

ביום שישי הקרוב (17:00) תצא לה לדרך בסנט פטרסבורג הגרלת הבתים של מונדיאל 2018 שייערך בקיץ הקרוב ברוסיה. ניימאר עדיין צעיר, אך הטורניר הזה יהיה כנראה ההזדמנות האחרונה של כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי, גדולי השחקנים בדור הזה, להוליך את נבחרתם לזכייה בתואר הנחשק ביותר. רגע לפני ההגרלה, בפיפ"א כינסו את שלושת הסופרסארים מריאל מדריד, ברצלונה ופריס סן ז'רמן כדי לומר כמה מילים על ההגרלה.

עוד בנושא:

בנה לה בית: 10 אפשרויות לקראת הגרלת הבתים של מונדיאל 2018
מונדיאל 2018: כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת הטורניר ברוסיה

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. רויטרס
המונדיאל שלו? ליאונל מסי/רויטרס

"אני רגוע מאוד משום שאומנם יש נבחרות חזקות יותר מאחרות, אבל כל הבתים יהיו מאוזנים. אני רגוע משום שאני יודע שכשיגיע הזמן הנבחרת תהיה מוכנה", כך אמר כריסטיאנו רונאלדו כוכבה של ריאל מדריד שהוליך כזכור את פורטוגל לזכייה ביורו האחרון. CR7 הוסיף: "מי שלא תוגרל נגדינו, אנחנו צריכים לנצח ולא משנה מה".

אחרי שהאריך את חוזהו בברצלונה בה זכה בכל תואר אפשרי, ליאונל מסי חולם על התואר הגדול מכולם שיבסס את עצמו אולי כשחקן הגדול בכל הזמנים. על ההגרלה אמר מסי: "אני אעקוב אחריה, כל עוד אין לנו אימון או משחק".

ניימאר, שחווה טראומה במונדיאל הקודם אותו ברזיל אירחה, ונפצע ברבע הגמר מול קולומביה, אמר: "אני מאמין שאנחנו יכולים לנצח כל נבחרת. אנחנו מתכוננים לשים קצת פופקורן במיקרוגל ולהתאסף עם חברים ומשפחה כדי לצפות בהגרלה. כולם יצפו בטלוויזיה בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully