וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ניצחונות לפנרבחצ'ה ואולימפיאקוס, הצגה של אלכסיי שבד

אלופת אירופה חזרה מפיגור ל-69:83 על באסקוניה בחוץ, סגניתה לא התקשתה לגבור 64:72 על ולנסיה. חימקי קטעה רצף הפסדים בזכות 26 נקודות של הגארד, אנאדולו השיגה ניצחון ביתי ראשון

צילום: one

המחזור העשירי ביורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך עם ארבעה משחקים פרט לזה של מכבי תל אביב נגד ז'לגיריס. חימקי ניצחה 73:82 את באמברג ואנאדולו אפס גברה 68:73 על מילאנו. ניצחון גם לאלופה אירופה, פנרבחצ'ה, שגברה 69:83 על באסקוניה ולסגניתה, אולימפיאקוס, שטיילה ל-64:72 מול ולנסיה.

שחקן פנרבחצ'ה יאן וסלי. GettyImages
יאן וסלי/GettyImages

חימקי מוסקבה - באמברג 73:82

הקבוצה ממחוז מוסקבה קטעה רצף של שלושה הפסדים במפעל והשיגה את ניצחון היורוליג השישי שלה העונה. היריבה הגרמנית נשארה צמודה לאורך המחצית הראשונה אך ברבע השלישי אלכסיי שבד שלהט עם 26 נקודות וחמישה אסיסטים הצליחה לפתוח פער דו ספרתי ולא איבדה את היתרון עד לסיום. ריקי היקמן הוביל את קלעי האורחת עם 21 נקודות. לבאמברג זהו הפסד חמישי העונה.

אנאדולו אפס - מילאנו 68:73

עם מאזן של 5:0 העונה בבית ביורוליג, הטורקים לא היו יכולים לבקש יריבה נוחה יותר מאשר מילאנו, עליה גברה בבית בכל עשרת המפגשים הקודמים. האיטלקים מחקו פיגור, כפו משחק צמוד ואף עלו ליתרון בדקה האחרונה עם קליעת עונשין של ולדימיר מיצוב ל-67:68, אך ולדימיר שטימאץ עם סל ועבירה (19 נקודות ו-10 ריבאונדים במשחק כולו) וזוראן דראגיץ' עם שלשה, דאגו לסדר ניצחון לאנאדולו אפס. ג'ורדן תיאודור ומיצוב הובילו את הקבוצה של סימונה פיאניג'אני עם 15 כל אחד, קרטיס ג'רלס תרם רק 2 עם 0 מ-7 מחוץ לקשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ולדימיר שטימאץ שחקן אנאדולו אפס. GettyImages
הכריע בסיום. ולדימיר שטימאץ/GettyImages

באסקוניה - פנרבחצ'ה 83:69

ניצחון חמישי ברציפות לאלופת אירופה, שירדה לרבע הראשון בפיגור 25:15 והצליחה להפוך עוד לפני ההפסקה ל-37:41 ומשם לא הביטה לאחור כדי לעצור רצף זהה של חמישה ניצחונות של הבאסקים. ג'יימס נאנלי עם 16 נקודות הוביל שישה שחקנים בספרות כפולות אצל פנרבחצ'ה, כשגם היווני קוסטאס סלוקאס היה דומיננטי עם 14 ו-6 אסיסטים. טורניקה שנגליה היה הקלע המוביל של באסקוניה עם 13 נקודות.


ולנסיה - אולימפיאקוס 72:64

שתי הקבוצות הגיעו במומנטומים הפוכים, והמשיכו באותן מגמות גם במפגש ביניהן. היוונים העפילו לפחות זמנית לפסגת היורוליג, לפני שצסק"א מוסקבה תשחק מחר, עם ניצחונם הרביעי ברציפות ביורוליג והשישי בכל המסגרות. הספרדים, מנגד, עם הפסד חמישי ברציפות בכל המסגרות כאשר ארבעה מהם ביורוליג. קוסטאס פפאניקולאו הוביל רשימת קלעים מאוזנת של סגנית אלופת אירופה, עם 13 נקודות, יאניס שטרניקס וגיורגיוס פרינטזיס הוסיפו 12 כל אחד. 26 נקודות של אריק גרין ממש לא הספיקו מנגד.

אלכסיי שבד שחקן חימקי מוסקבה (משמאל) מול דניאל האקט שחקן מילאנו. GettyImages
להט. אלכסיי שבד מול דניאל האקט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully