וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "הוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד עם באר שבע ולנצח אותה"

29.11.2017 / 12:17

מכבי חיפה מתכוננת לחצי גמר גביע הטוטוה (חמישי, 21:00, ספורט 5+). לוזון: "הם ללא ספק הכי טובים בארץ". קלאוס, רוקאביציה וקאיו בתמונת ההרכב, גל אלברמן צפוי לפתוח

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לחצי גמר גביע הטוטו נגד הפועל באר שבע מחר (חמישי, 21:00, ספורט 5+). האימון אתמול התבסס על משחקונים קצרים אך על פי חלוקת השחקנים ניתן היה להסיק לגבי חלק מההרכב. ב

התקפה תופקדו יחד קאיו, רוקאביציה ואתנסיאדיס, בעוד שבהגנה שיחקו יחד רז מאיר, עומרי בן הרוש, דקל קינן ויונתן לוי. השאלה שנותרה פתוחה קשורה בעיקר לשוער אוהד לויטה, שאם לא יפתח במשחק הזה צפוי להיפרד מהקבוצה בינואר. מוחמד עוואד שעשוי לעזוב גם הוא לא תורגל בהרכב. ארנסט מאבוקה ערך אימון מלא ויהיה כשיר, בעוד שאופיר מזרחי עדיין בספק. גם גל אלברמן יפתח.

המאמן גיא לוזון התייחס למשחק ואמר: "הדבר הכי חשוב בכדורגל הוא ליצור המשכיות ויציבות. יש לנו סגל טוב, נדע להיות חכמים ולהשתמש בו בצורה הכי נכונה שיש. המטרה היא לנצח את המשחק. אין עוררין על איכויות הסגל ויכולת המשחק של הפועל באר שבע, אבל הוכחנו השנה שאנחנו יכולים להתמודד איתם ולנצח. אין קשר בין שני המשחקים. נצטרך לבוא במלוא הריכוז והיכולת כדי לנצח את המשחק, כי ללא ספק הם הקבוצה הכי טובה בארץ".

הבלם רמי גרשון אמר: "אנחנו מתכוננים בשיא הרצינות למשחק. כל משחק בשבילנו הוא חשוב. אנחנו לא מזלזלים במפעל ובמשחק הזה. כמובן שרוצים לנצח. בארץ נוטים קצת לזלזל בגביע הטוטו. באר שבע קבוצה חזקה עם בסיס שרץ כבר כמה שנים ביחד ומביא הישגים יפים. לא יהיה קל לשחק נגדם, אבל אני חושב שיש לנו קבוצה לא פחות טובה עם הרבה כישרון. אנחנו יכולים לעשות תוצאה טובה ללא ספק".

גל אלברמן, שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
חוזר ל-11. אלברמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully