וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינגס סייז: פרק 1 בסדרת הכתבות על עומרי כספי

נועם אשל, אוקלנד

29.11.2017 / 13:00

המאמן שייבש אותו מתעצבן מהשאלות עליו, אבל החברים מפעם ממש לא מופתעים מההשתלבות בגולדן סטייט. נועם אשל, אוקלנד, מלווה את החלום של עומרי כספי בווריירס. בפרק 1: איך האקסים מסקרמנטו רואים חלקו של הישראלי באלופה, ולמה כספי מרגיש ש-"זה כמו מכבי תל אביב"

צילום: נועם אשל עריכה: מתן חדד

20 משחקים בתוך העונה, וכולנו כבר התרגלנו לעובדה שעומרי כספי הוא שחקן רוטציה באלופת ה-NBA. בעונתו התשיעית בליגה הטובה בעולם, הפורוורד הישראלי תפס מקום של קבע בגולדן סטייט, עם 13.8 דקות למשחק בהן הוא רושם 5.9 נקודות ו-3.8 ריבאונדים בממוצע וקולע ב-59.2% מהשדה וב-66.6% לשלוש, וזוכה באופן קבוע למחמאות ממאמנו סטיב קר, שאף העלה אותו בחמישייה בארבעה משחקים בהם קווין דוראנט נעדר מסגל הווריירס.

נועם אשל ילווה בחודשים הקרובים את העונה של כספי בסדרת כתבות דו שבועית, שתעקוב מקרוב אחרי השתלבותו בקבוצה שמאיימת לדרוס פעם נוספת את כל הליגה בדרך לאליפות שלישית בארבע שנים. בפרק הפותח של הסדרה: סקרמנטו מגיעה לביקור באוקלנד, זמן טוב לבחון את עומק השינוי אצל כספי לעומת העונה המסויטת שעבר במדי הקינגס אשתקד, והאם הקבוצה הראשונה שלו ב-NBA מתגעגעת אליו.

עוד בנושא

קווין דוראנט: "כספי שחקן נהדר, הוא חותך לסל בתזמון מושלם"
גם סטיב קר מגן על כספי: "מניח שהיה מגע, היתה שריקה קשה"
סקרמנטו היממה את גולדן סטייט, כספי פתח בחמישייה וקלע 9 נקודות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בסקרמנטו מתגעגעים. עומרי כספי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין היתר אמר כספי בכתבה: "אתה נמצא בסיטואציה שאתה צריך ורוצה לנצח בכל משחק. זה מזכיר לי את הימים שגדלתי בנוער של מכבי תל אביב ובבוגרים כשאתה מגיע למשחק ליגה וצריך לנצח בכל משחק. מצד שני יש פה הבנה שזו עונה ארוכה של 100 פלוס משחקים, ובונים משהו לטווח מאוד ארוך. כשהתחלתי את העונה, במחנה האימונים עבדתי מאוד מאוד קשה כדי לצבור יותר ויותר ביטחון, כדי לחזור להיות עומרי של לפני שנתיים, שרץ ועושה את הדברים שצריך לעשות. אני עדיין לא מרגיש שם במאה אחוז, אבל אני מרגיש שאני בהחלט מתקרב לימים האלה. תמיד האמנתי, בגלל זה גם הגעתי לקבוצה הזו - האמנתי שההזדמנויות יגיעו, ושאני צריך להיות טוב ושהשיטה תתאים לי ולשחק עם השחקנים האלה מאוד יעזור לי. עבדתי מאוד קשה כדי להגיע לשם, זה לא משהו שקיבלתי מתנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully