וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של ניימאר: "ריאל מדריד? לא עכשיו, אולי בעוד חמש שנים"

ניימאר דה סילבה לא סוגר את הדלת בפני מעבר לבלאנקוס, אך מבהיר שזה לא יקרה בקרוב: "השמועות שיעזוב את פ.ס.ז' לא רציניות". דיווח: מסי וסוארס זועמים עליו וירדו מהרעיון להחזיר אותו

עריכה: one

השמועות על התסכול ההולך וגובר של ניימאר בפריס סן ז'רמן צוברות תאוצה, ובמקביל גם הדיווחים על האפשרות שיעבור לריאל מדריד בקיץ מתחזקים. בתחילת השבוע, העיתונאי המקושר גיאם בלאגה (רשת 'סקיי') ציין כי "לריאל את הכסף ואת המוטיבציה להחתים את ניימאר, אבל נראה שזה לא יוכל לקרות בקיץ הקרוב". אמש (שלישי) התייחס לדיווחים ניימאר דה סילבה, אביו של החלוץ הברזילאי ולא סגר את הדלת בפני מעבר עתידי לבירת ספרד.

"אנחנו לא פוסלים את האפשרות שבני ישחק בריאל מדריד, אבל אולי זה יקרה עוד ארבע-חמש שנים, לא עכשיו", אמר. "הדברים מאוד דינמיים בכדורגל העולמי, אי אפשר להעריך מה יקרה מחר, אז בטח שקשה לנבא מה יקרה עוד חמש שנים. לניימאר יש חוזה ארוך טווח בפריס סן ז'רמן, הוא הגיע לפני שלושה חודשים וכבר כולם מדברים על האפשרות שיעזוב. קשה לי אפילו לענות על זה".

עוד בנושא

אוהדי ריאל מדריד שרקו בוז לזינדין זידאן: "אני לא מוטרד בכלל"
ריאל סיימה ב-2:2 מול פואנלברדה ועלתה לשמינית, בייל חזר
"הארי קיין אמר לחבריו שהוא רוצה לעבור לריאל מדריד"

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
ממשיך לעורר סערות. ניימאר/רויטרס

בנוסף, התייחס ניימאר ג'וניור לאופציה שבנו יפרוש במדי פלמנגו. "הוא לא חושב על לעזוב את אירופה, לפחות לא בשמונה השנים הקרובות. התפקיד שלי ושל כל מי שמקיף אותו זה להגשים לו את כל החלומות בכדורגל העולמי, ובשלב זה החלום שלו הוא לשחק באירופה, ברמות הגבוהות ביותר. לכן אני לא רואה אותו חוזר לברזיל בעתיד הנראה לעין".

כך או כך, נראה שגם שחקני ברצלונה מוטרדים מההתפתחויות. על פי דיווח בצהובון הספרדי "דון באלון", כוכבי ברצלונה, כולל ליאונל מסי ולואיס סוארס (שנחשב לחבר קרוב של ניימאר) זועמים על כך שהוא מוכן לשקול את המעבר, ואף מעדיף אותו על פני חזרה לברצלונה, שכבר הועלתה כאופציה ואף נידונה בינו לבין כוכבי הקבוצה.

"יש הרבה שמועות סביב ניימאר - חלק אומרים שהוא מפלרטט עם ריאל, חלק טוענים שהוא מתנהג בבריונות בפריס סן ז'רמן ומתאכזר למאמן. אם משהו מזה נכון, שחקני ברצלונה כבר לא ירצו אותו בחזרה", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully