וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ריאל מדריד שרקו בוז לזינדין זידאן: "אני לא מוטרד בכלל"

לא שקט אצל הבלאנקוס אחרי ה-2:2 המביך מול פואנלברדה: המאמן קיבל יחס צונן מהקהל ("זכותם להביע מחאה") ותירץ ("הכל עבד כמתוכנן"), בייל חזר לחייך (ודווקא זכה למחווה יפה מהאוהדים)

עריכה: one

שוב לא שקט בריאל מדריד. הבלאנקוס סיימו אמש (שלישי) רק ב-2:2 ביתי מול פואנלברדה מהליגה השלישית בספרד, ועלתה בקושי רב לשמינית גמר הגביע (2:4 בסיכום שני המפגשים). גארת' בייל חזר למגרשים והיה הרוח החיה מאחורי הקאמבק של ריאל, שכבר פיגרה 1:0. הוולשי בישל לבורחה מאיורל, שהשלים צמד. גם קיילור נבאס חזר לעמוד בין הקורות אחרי חודש וחצי.

הקהל בברנבאו, בכל אופן, לא התרשם במיוחד. במהלך המשחק וגם אחריו נשמעו קריאות בוז צורמות מהיציעים, שחלקן כוונו לעבר זינדין זידאן. מעמדו של המאמן הולך ונשחק בקרב אוהדי ריאל, וגם אמש ההרכב המשני עימו פתח את המשחק לא הוכיח את עצמו, עד שבייל נכנס והציל אותו.

עוד בנושא

ריאל סיימה ב-2:2 מול פואנלברדה ועלתה לשמינית, בייל חזר
"הארי קיין אמר לחבריו שהוא רוצה לעבור לריאל מדריד"

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. GettyImages
סופג אש. זידאן/GettyImages

"אני לא מוטרד בכלל, הכל עבד כמתוכנן", התעקש זידאן בסיום. "האוהדים יכולים להגיע מה שהם רוצים, מותר להם למחות, אבל העובדות מדברות בעד עצמן - השחקנים נלחמו מהדקה הראשונה ועד האחרונה. היה משחק לא קל, חלק מהשחקנים ממש התקשו, אבל אני שמח שהעפלנו לשלב הבא".

זידאן המשיך ואמר ש"אני דורש מהשחקנים שלי להילחם ולתת מעצמם הכל. אני חושב שבמחצית השנייה הם עמדו בדרישות. פואנלברדה לא שיחקה כמו קבוצה מהליגה השלישית, הם טובים מאוד".

לעומת זידאן, גארת' בייל דווקא פרח. הוולשי נכנס בדקה ה-62 ובישל למאיורל בנגיעה הראשונה שלו בכדור. לאחר מכן סיפק עוד כמה מהלכים נאים, שהראו סימנים אופטימיים המרמזים על חזרה מהירה לכושר. בניגוד למאמנו, בייל דווקא זכה ליחס חם ולתשואות מהאוהדים, אולי כתגובה לדבריו סוכנו בתחילת השבוע. הסוכן אמר ש"גארת' אוהד את מדריד ואוהב את ריאל, אבל פוגע בו שהוא לא מקבל תמיכה שאחרים מקבלים. האוהדים צריכים להבין כמה הוא טוב ולהעריך אותו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני ריאל מדריד חוגגים עם גארת' בייל. GettyImages
גם האוהדים כבר מקבלים אותו. בייל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully