וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: סנט אטיין הובסה 3:0 על ידי בורדו והמשיכה להידרדר

הירוקים סגרו משחק ליגה שישי ברציפות ללא ניצחון, בהם הוציאו רק שתי נקודות, וירדו למקום העשירי. אלכסנדר מנדי כבש צמד (5 ו-57), מלקום הברזילאי כבש בין לבין (31). אמיין - דיז'ון 1:2

רויטרס

מחזור אמצע השבוע בליגה הצרפתית, המחזור ה-15 במספר, נפתח הערב (שלישי) עם שלושה מפגשים מעניינים. במוקד, בורדו הביסה 0:3 את סנט אטיין ובמשחקים המוקדמים אמיין גברה על 1:2 על דיז'ון ושטרסבורג וקון נפרדו ב-0:0. המחזור יימשך מחר עם מספר משחקים מרתקים: ליון תארח את ליל, ראניירי ונאנט יארחו את האקסית של המאמן, מונאקו, ופריס סן ז'רמן את טרואה.

בורדו - סנט אטיין 0:3

קבוצתו לשעבר של אוסקר גרסיה ממשיכה לקרוס ורשמה משחק ליגה שישי ברציפות ללא ניצחון כשהיא מוציאה שתי נקודות בלבד מ-18 האחרונות. גם בורדו הגיעה למשחק בתקופה רעה מאוד אחרי שבעה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון, אבל הצליחה להשיג ניצחון שהעלה אותה אל המקום התשיעי על חשבון יריבתה המידרדרת. אלכסנדר מנדי כבש צמד (5 ו-57), מלקום הברזילאי כבש בין לבין (31).

אמיין - דיז'ון 1:2

שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם שני ניצחונות ליגה רצופים ורצו להמשיך את הריצה שלהן קדימה. גאל קאקוטה העלה את המארחים ליתרון עם כדור חופשי שפגע בחומה ונכנס פנימה בדקה ה-3. קוואן צ'ונג-הון הקוריאני איזן עם שער נפלא בדקה ה-15, אבל קוונטין קורנט קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-50 והעניק לאמיין ניצחון שלישי רצוף ועלייה למקום השביעי בטבלה.

שטרסבורג - קון 0:0

המארחים רצו להיחלץ מהתחתית, אבל לא הצליחו לנצח את קון, שחווה עונה טובה מאוד וסיימה את המחזור במקום ה-6. שטרסבורג תנסה לשאוב אופטימיות מהעובדה שהיא לא הפסידה בשלושת משחקי הליגה האחרונים, ותנסה להתחיל לנצח בקרוב במטרה לברוח מהתחתית הבוערת.

שחקן אמיין גאל קאקוטה. אתר רשמי אמיין, אתר רשמי
הוביל את קבוצתו לניצחון. גאל קאקוטה/אתר רשמי, אתר רשמי אמיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully