וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנסטו ואלוורדה: "הקוון לא יכול היה לראות את הגול, גם אני לא ראיתי"

מאמן ברצלונה דיבר לקראת משחק הגומלין נגד מורסיה בגביע הספרדי (רביעי, 20:30, ספורט 4) והתייחס לסערת השער שנפסל נגד ולנסיה: "להביא את שיטת "עין הנץ" לספרד וכמה שיותר מהר"

one

בווידאו: תקציר המשחק בין ברצלונה לולנסיה

ארנסטו ואלוורדה קיים הערב (שלישי) מסיבת העיתונאים לקראת מפגש הגומלין של ברצלונה עם מורסיה במסגרת שמינית גמר הגביע הספרדי (רביעי, 20:30, שידור בספורט 4). כזכור, הקטלאנים ניצחו במשחק הראשון בחוץ 0:3 והם לא צפויים להתקשות במשחק הגומלין.

המאמן דיבר תחילה על המשחק הצפוי לקבוצתו: "ברור לכולם שאנחנו פייבוריטים, במיוחד אחרי התוצאה שהשגנו במשחק הראשון, אבל אנחנו מתייחסים לכל משחק בפני עצמו. ההרכב למחר? חלק מהשחקנים ינוחו, אבל אתם תדעו את ההרכב כבר מחר. מורסיה יגיעו מלאי מוטיבציה במטרה להשיג תוצאה טובה ואנחנו חייבים להיות במיטבנו".

עוד בנושא:

לואיס סוארס לקוון: "חרא, גמד, כמה עיוור אתה יכול להיות?"
ליאונל מסי לשופט: "טעית! תכף תרד לחדר ההלבשה ותראה שטעית!"
ספרד: ולנסיה וברצלונה סיימו ב-1:1, הקטלאנים קופחו על ידי השופט

ארנסטו ואלוורדה, מאמן ברצלונה. רויטרס
"ינואר? אנחנו עם היד על הדופק". ארנסטו ואלוורדה/רויטרס

ואלוורדה התבקש גם להתייחס לסערת "שער הרפאים" של ליאונל מסי ב-1:1 של ברצלונה עם ולנסיה, וסיפק תשובה מפתיעה בה הגן על הקוון: "מהמקום שבו הקוון עמד, הוא לא יכול היה לראות מה קרה. אם להגיד את האמת? גם אני לא ראיתי מה קרה, אבל הייתי משוכנע שזה שער כי ליאו התחיל לחגוג, והוא לא חוגג אם הוא לא רואה שהכדור עבר. המסקנה שלי מהמקרה הזה היא שצריך להתחיל את שיטת "עין הנץ" בליגה הספרדית וכמה שיותר מהר".

על חלון ההעברות של ינואר: "אני שמח עם ההקבוצה שיש לי כרגע. אנחנו נפלאים בליגה וסיימנו ראשונים בבית שלנו בליגת האלופות. אני מרוצה, אבל תמיד צריכים להיות מוכנים לבצע עסקאות ולשים לב לנעשה בשוק, אנחנו עם היד על הדופק. יכולות לצוץ הזדמנויות מעניינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully