וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בצרפת: דויד לואיז בשיחות רציניות עם ריאל מדריד

רדיו "RMC SPORT" מדווח שהבלם הברזילאי בן ה-30 של צ'לסי, שאיבד את מקומו בהרכב הפותח של אנטוניו קונטה, מעוניין לעזוב ונראה שהקבוצה של זינדין זידאן מובילה במירוץ להחתימו

עריכה: one

בווידאו: תקציר הניצחון של ריאל מדריד על מלאגה

האיש ורעמת השיער בדרך לבירת ספרד? רדיו "RMC SPORT" מדווח שבלמה של צ'לסי, דויד לואיז, נמצא בשיחות רציניות עם ריאל מדריד בנוגע למעבר לאלופת אירופה בחודש ינואר הקרוב. שחקן נבחרת ברזיל, שחזר בעונה שעברה לסטמפורד ברידג' מפריס סן ז'רמן וזכה עם הבלוז באליפות אנגליה, לא שותף בשלושת משחקי הליגה האחרונים של קבוצתו ואיבד את מקומו בהרכב.

על פי הדיווחים הסיבה להדחתו מההרכב אינה מקצועית. הבלם בן ה-30 הביע ביקורת על סגנון המשחק של מאמנו, אנטוניו קונטה וכעונש נשלח להתאמן לבד לפני משחק הניצחון של צ'לסי נגד מנצ'סטר יונייטד. השחקן שותף מאז רק במשחק ליגת האלופות נגד קרבאח האזרית, ונראה כי הוא לא מרוצה מדקות המשחק שלו.

צ'לסי שילמה 34 מיליון יורו כדי להחתים את הברזילאי מפריס סן ז'רמן בקיץ 2016 והבלם הפך לשחקן הרכב חשוב בקבוצה שזכתה באליפות. כעת, הדיווחים טוענים שלואיז החליט לשנות כיוון ומעוניין לעזוב את הבלוז, שכן הוא לא רואה עתיד במועדון כל עוד קונטה נשאר בתפקיד המאמן. ריאל מדריד וזינדין זידאן הם המועמדים העיקריים להחתימו בינואר, כך על פי רשת "RMC SPORT" הצרפתית.

עוד בנושא:

רביעי באנגליה: מנצ'סטר סיטי רוצה להמשיך לחגוג נגד סאות'המפטון
"הארי קיין אמר לחבריו שהוא רוצה לעבור לריאל מדריד"
שובם של הפצועים: בייל, נבאס וקובאצ'יץ' יחזרו מול פואנלברדה

בלם צ'לסי דויד לואיז על הספסל. רויטרס
נמאס לו מהספסל. דויד לואיז/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully