וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון יחזור לנבחרת איטליה? "גם בגיל 60 לא אומר 'לא' לזימון"

השוער בן ה-39 שוקל לחזור ללבוש את המדים הלאומיים פעם נוספת למרות שכבר הודיע על פרישה: "אני חייל של איטליה, עד המוות". על אי ההעפלה למונדיאל: "האכזבה הגדולה בקריירה"

AP

האם ג'אנלואיג'י בופון יחזור בו מהפרישה מנבחרת איטליה? השוער האגדי, שהודיע לאחר אי ההעפלה למונדיאל כי יחדל ללבוש את המדים הלאומיים, לא סוגר את הדלת בנוגע לקאמבק.

"לקחתי הפסקה מהנבחרת, זה נכון, אבל מבחינתי, אני חייל גם של יובנטוס וגם של נבחרת איטליה. גם בגיל 60 לא אוכל להגיד לא לאפשרות לייצג את המדינה שלי. אעמוד לרשות הנבחרת עד שאמות. אם צריך, גם עוד עשרים שנה אוכל לעמוד בין הקורות, אם יהיה תרחיש קיצון וכל השוערים יהיו חולים", אמר בראיון לכלי תקשורת מקומיים אמש (שני).

שוער נבחרת איטליה ג'אנלואיג'י בופון, לאונרדו בונוצ'י. רויטרס
יחזור בו? בופון/רויטרס

בופון התייחס גם לראיון סוף המשחק האמוציונלי שלו, אחרי ה-0:0 מול שבדיה. "הייתה אכזבה עצומה. מה שקרה עם הנבחרת זו האכזבה הגדולה בקריירה שלי, לצד ההפסדים בגמר ליגת האלופות. בכיתי, כי זה כל מה שנשאר לי לעשות באותו רגע".

בנוסף, גונן בופון על ג'אן פיירו ונטורה המושמץ (שכבר הספיק לעזוב את תפקידו) ואמר ש"הוא עשה את העבודה הכי טובה שיכול היה לעשות. לצערי, לא הצלחנו לכבוש בשני המשחקים מול שבדיה, וזו לא אשמתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully