וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלייק גריפין שוב נפצע בברכו, דוק ריברס: "זה לא נראה טוב"

עוד עונה אבודה? כוכב הקליפרס נפגע בניצחון על הלייקרס, חומרת הפציעה עדיין לא ברורה. בן סימונס לא אוהב את ההשוואות ללברון ג'יימס, טוני פארקר נרגש מהקאמבק: "כמעט בכיתי"

רויטרס

שוב זה קורה לו. בלייק גריפין נפצע פעם נוספת בברכו - הפעם בברכו השמאלית, במשחק בו ניצחו הקליפרס את הלייקרס 115:120. זה קרה ברבע האחרון, כשניסה להגיע לכדור אבוד ונתקל בחברו לקבוצה אוסטין ריברס ובשחקן היריבה לונזו בול. הכוכב הגדול התעקש להישאר על הפרקט והחטיא זריקה בהתקפה הבאה, לפני שירד לספסל ומשם ישירות לחדר ההלבשה. בסיום, עזב בלי לדבר עם העיתונאים.

נכון להבוקר (שלישי), עדיין לא ברור מה חומרת הפציעה. "זה לא נראה טוב", הודה דוק ריברס. "נצטרך לחכות ולראות". גריפין, שחתם בקיץ על חוזה של 173 מיליון דולר לחמש שנים, שיחק בשלוש העונות האחרונות 67, 35 ו-61 משחקים בהתאמה בלבד. הוא מצטרף למילוש תאודוסיץ', פטריק בברלי שכבר גמר את העונה ודנילו גלינארי ברשימת הפצועים הבלתי נגמרת של הקלירפס.

* טוני פארקר שב לפרקט לראשונה מאז הפציעה מול יוסטון בפלייאוף של העונה שעברה, כשפתח בחמישייה ושיחק 14 דקות בניצחון סן אנטוניו על דאלאס. "קשה לתאר את ההרגשה", אמר בסיום. "כמעט בכיתי. אני נרגש לחזור ורוצה להודות לכולם על התמיכה". דני גרין סיפר: "זה נתן לנו דחיפה גדולה. אני מקווה שהוא יחזור להיות השחקן שפעם היה ויעזור לנו".

* קליבלנד שוב הרשימה עם 91:113 על פילדלפיה. התקשורת האמריקאית ניצלה את המפגש בין לברון ג'יימס לבן סימונס כדי להשוות בין השניים. "לכבוד הוא לי שילד מוכשר כמוהו אפשר לי להיות לו מנטור", אמר לברון. "אעזור לו מתי שרק ירצה". מאמן הסיקסרס ברט בראון הוסיף: "אני מבין את השוואה, אבל בן עדיין לא עשה כלום ב-NBA. תשאלו אותי עוד כמה שנים על ההשוואה". סימונס עצמו התעקש: "אני הייתי מתעצבן אם היו משווים אותי לרוקי. אסור להשוות אותי למישהו כזה. עדיין לא".

עוד בנושא:

דוויין וייד: "סימונס מדהים. יש הרבה דמיון בינו לבין לברון"
הקאבס ניצחו בפילדלפיה, הפיסטונס הרשימו בבוסטון, פופוביץ' שוב הורחק
סקרמנטו היממה את גולדן סטייט, כספי פתח בחמישייה וקלע 9 נקודות
סטיב קר מגן על עומרי כספי: "מניח שהיה מגע, היתה שריקה קשה"

שחקן לוס אנג'לס קליפרס בלייק גריפין. AP
כואב הלב. גריפין/AP
שחקן פילדלפיה 76' בן סימונס חוסם את שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. רויטרס
אסור להשוות. סימונס חוסם את לברון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully