וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר מגן על עומרי כספי: "מניח שהיה מגע, היתה שריקה קשה"

בתקשורת האשימו בהפסד גולדן סטייט לסקרמנטו את הישראלי, שביצע עבירה מכרעת. כספי טען: "לא חושב שהפלתי את טמפל". מאמנו נתן לו גב, גם בנוגע לסגנון משחקו: "הוא יודע מה הוא עושה"

רויטרס

ללא קווין דוראנט וסטפן קרי, רשמה הלילה (בין שני לשלישי) גולדן סטייט הפסד מפתיע 110:106 לסקרמנטו. שלוש דקות לסיום עוד הובילה האלופה 102:106, אך הקינגס סגרו את המשחק עם ריצת 0:8. עומרי כספי, שרשם שיא עונתי של 30 דקות מול קבוצתו לשעבר, קלע 9 נקודות והוסיף 4 ריבאונדים ואסיסט, אך גם טעות הגנתית שתרמה לקאמבק. שתי דקות לסיום ביצע עבירה לשלוש על גארט טמפל, שקלע את שתי הראשונות, החטיא את השלישית, ואפשר לווילי קולי סטיין להשוות ל-106:106.

"צריך ללמוד מזה, צריך לראות את הווידאו ולשחק בצורה הנכונה כשסטף ודוראנט לא נמצאים, אין סיבה שלא נעשה את זה. זה הפסד קשה", אמר הישראלי על ההפסד. על המהלך המכריע אמר כספי: "טמפל נפל, אני לא חושב שאני זה שהפלתי אותו". אולם בתקשורת האמריקאית חשבו אחרת. "אם גולדן סטייט תפסיד, זה בגלל המהלך ההגנתי הזה", צייץ אנתוני סלייטר מ-The Atlantic. נייט דאנקן הוסיף: "מהלך מחריד של כספי".

סטיב קר דווקא הגן בסיום על הפורוורד שלו. "אני חושב שעומרי יצא טוב לטמפל, אני מניח שהיה מגע. זה חוק חדש ב-NBA, שאסור לגעת בזורק. זו שריקה קשה, אבל הם ניצלו אותה. זה היה רגע מפתח במשחק".

על כך שכספי זרק העונה תשע שלשות בלבד אמר מאמנו: "אני לאו דווקא מודאג, הוא יודע מה הוא עושה. אם הוא פנוי הוא יזרוק, אבל המשחק שלו הוא של חדירות וחיתוכים. אין לי תלונות בנוגע לבחירת הזריקות שלו".

עוד בנושא:

בלייק גריפין שוב נפצע בברכו, דוק ריברס: "זה לא נראה טוב"
סקרמנטו היממה את גולדן סטייט, כספי פתח בחמישייה וקלע 9 נקודות
הקאבס ניצחו בפילדלפיה, הפיסטונס הרשימו בבוסטון, פופוביץ' שוב הורחק
אחרי מעט יותר משנה: דייויד פיזדייל פוטר מממפיס

כך או כך, בגולדן סטייט הודו שהבעיה היתה הגנתית. סטיב קר אמר בסיום: "לא היתה לנו אנרגיה הגנתית, לא היתה לנו האנרגיה לעצור אותם". פטריק מקו, שבדומה לכספי פתח בחמישייה, הוסיף: "לא הצלחתי להשיג עצירות, וכשלא משיגים עצירות אי אפשר לרוץ בצד השני".

כעת תצא האלופה למסע של שישה משחקי חוץ בעשרה ימים. יפתח אותו מפגש מול הלייקרס בלילה שבין רביעי לחמישי, בו קרי ודוראנט כבר אמורים לקחת חלק.

עמרי כספי. רויטרס
מקבל גב. כספי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully