וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק אברמוב: "אלחם בגזענות עד הסוף. אני לא מתכוון להיכנע"

27.11.2017 / 23:37

המאבק בין הבעלים של בני יהודה לאוהדים,עולה מדרגה. על רקע המחאה נגדו, אברמוב מבהיר: "כל עוד אני פה, לא תהיה גזענות". המועדון יעזר בבית הדין במקרה דומה של מכבי תל אביב

ברק אברמוב בעלים בני יהודה. קובי אליהו
לא נסוג. אברמוב/קובי אליהו

המתיחות בין אוהדי בני יהודה לבעלים של המועדון, ברק אברמוב, עלתה מדרגה ביומיים האחרונים מאז שנודע שאברמוב שקל להוריד את הקבוצה מהדשא אחרי הקריאות הגזעניות שהושמעו נגד חלוץ עירוני קרית שמונה, אחמד עבאד.

אברמוב סופג אש ברשתות החברתיות מאוהדי בני יהודה, איתם הייתה לו מתיחות עוד לפני כן. היום העלתה הקבוצה לדף הפייסבוק שלה סרטון נגד גזענות בה נראים מאוויס צ'יבוטה, עאיד חבשי ורועי גרודנה המבקשים מהקהל להפסיק עם הגזענות. בתגובה, אוהדי הקבוצה ובמיוחד ארגון "גייט 9", החליטו כי במשחק הבית הקרוב נגד סכנין תתחיל מחאה רשמית שבמוקד שלה דרישה שיעזוב.

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. קובי אליהו
אמור לחתום השבוע לחמש שנים. אבוקסיס/קובי אליהו

בהנהלת בני יהודה טוענים כי מדובר בקומץ שיעשה הכל כדי לפגוע בקבוצה ובבעלים ובניגוד למפורסם ברשתות החברתיות, עשרות מאוהדי בני יהודה יצרו קשר עם המועדון ובעליו וברכו על הצעד האמיץ. אברמוב עצמו ממש לא מתכוון להתקפל והערב אמר לוואלה! ספורט: "זה הפנים של המועדון וכל עוד אני שם, לא תהיה גזענות. אני לא מתכוון לא להיכנע לאף אחד בעניין הזה ואלחם בזה עד הסוף".

בבית הדין בני יהודה תציג פסק דין שקיבלה ממכבי תל אביב, ועל סמך זה תטען כי הקומץ הוא למעשה לא חלק מהקבוצה ועושה הכל כדי לפגוע באברמוב. "מהרגע הראשון שברק הגיע לקבוצה, הם כבר החליטו שהוא לא יהיה", אמרו היום במועדון, "ברק נחוש מאוד והם לא מבינים שבניגוד למשה דמאיו, הוא זה שמביא כספים למועדון. הוא לא הולך לשום מקום והם צריכים להבין שבמלחמה הזאת אף אחד בקבוצה לא יוותר".

ברקע אברמוב ממשיך לחזק את הקבוצה ולמעשה מאותת שהוא ממש לא מתכוון לעזוב. יוסי אבוקסיס אמור לחתום השבוע לחמש שנים בקבוצה, לפחות על פי גורמים בהנהלת הקבוצה. יתרה מכך, אברמוב השקיע בשבועות האחרונים מאות אלפי שקלים ברכישת שחקני נוער למועדון ואף היום הוחלט כי איסמעילה סורו, קשר בן 19 מחוף השנהב, יגיע למבחנים בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully