וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "שמח על השבוע שעברנו, נהניתי מאוד לאמן את השחקנים"

27.11.2017 / 19:29

מאמן ישראל נשמע מרוצה אחרי התבוסה 82:61 על ידי יוון והוסיף: "איבדנו יותר מדי כדורים, חוסר הניסיון פגע בנו". טימור: "זה לא היה צריך להיות ההפרש". בן שימול: "לא היינו מספיק טובים"

עודד קטש מאמן נבחרת ישראל. אתר פיב"א, אתר רשמי
לא היוו יריבה. קטש/אתר רשמי, אתר פיב"א

נבחרת ישראל הובסה הערב (שני) 82:61 על ידי יוון במסגרת המחזור השני בבית ח' של מוקדמות גביע העולם 2019. הנבחרת של עודד קטש נראתה רע מאוד ואיבדה 17 כדורים כבר במחצית הראשונה כשהיא מסיימת עם 26 איבודים ו-10 אסיסטים בלבד. היוונים, גם בסגל חסר במיוחד, לא ממש הרשימו, אבל הצליחו להשיג ניצחון שני בשני משחקים ובצורה קלילה מאוד.

עוד בנושא:
ישראל הובסה 82:61 על ידי יוון

מאמן ישראל עודד קטש ניסה להסביר בסיום ואמר: "אני שמח על השבוע שעברנו. היום היה משחק מתסכל. באנו עם תכנית משחק, אבל איבדנו יותר מדי כדורים. הפסדנו את המשחק במחצית הראשונה, שהייתה טובה הגנתית אבל איבדנו יותר מדי כדורים. נלמד מזה. זו לא הנבחרת הכי חזקה שיוון יכולה להעמיד אבל, היא קבוצה חזקה ומנוסה. נלמד ממה שקרה. אני שמח, אני מאוד שמח מהחוויה הזאת. התחלנו משהו חדש עם החלונות האלה, עם הדרך שאנחנו צריכים להכין את הקבוצה, בנינו נבחרת צעירה, חבורה מאוד חיובית, ממש נהניתי לאמן אותם. כמו שאתם רואים, חוסר הניסיון שלהם פגע בנו".

הגארד בר טימור הוסיף: "הם היו אגרסיביים וחדים, אנחנו איבדנו המון כדורים. היו מקרים שהכדור ברח לנו מהידיים ואני חושב שזה לא היה צריך להיות ההפרש בין שתי הנבחרות".

אבי בן שימול, שסיים את המשחק עם 6 איבודים: "לא היינו מספיק טובים, לצערנו נפלנו וירינו לעצמנו ברגל. המון איבודים במחצית הראשונה, לא עשינו את הדברים כמו שרצינו ופגענו בעצמנו". עוז בלייזר, שסיים את המשחק ללא נקודות, אמר: "הם שמרו מצוין, היו מאוד אגרסיביים איתנו ואיבדנו יותר מדי כדורים. לומדים מזה, זה תהליך, התחלנו אותו לפני שבוע. הכי חשוב זה ללמוד מהטעויות שלנו, בפברואר ניפגש עוד פעם, צריך להישאר חיוביים".

ג'ייק כהן אמר: "זה מאכזב להפסיד, אני עדיין אופטימי מאוד לגבי הנבחרת. לא שיחקנו ביחד הרבה זמן, למרות שהפסדנו ולא שיחקנו קרוב למה שרצינו אמרנו בחדר ההלבשה שיש לנו עוד דרך ארוכה, למזלנו יש עוד הרבה משחקים. צריך לתת הרבה קרדיט ליוון, הם שיחקו טוב מאוד, יש לנו הרבה מה ללמוד מהמשחק הזה. נלמד מהטעויות האלה, ואני מאמין שבפברואר נהיה קבוצה טובה מהחוויה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully