וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק גאסול: "אני יותר עצבני ומתוסכל ממה שאני יכול להראות"

כוכב ממפיס לא אהב את העובדה שהוא סופסל במשך כל הרבע הרביעי בהפסד השמיני ברציפות מול ברוקלין: "לא יודע למה זה קרה". מאמנו דייויד פיזדייל: "השחקנים המחליפים קיזזו את היתרון". סן אנטוניו: טוני פארקר יחזור הלילה, מבוכה סביב הפציעה של קוואי

ממפיס נקלעה הלילה (בין ראשון לשני) לפיגור ביתי מפתיע מול ברוקלין החלשה ברבע השלישי וניסתה להימנע מהפסד שמיני ברציפות. אולם, באופן תמוה, כוכבה של הקבוצה מארק גאסול נשאר על הספסל במשך כל הרבע הרביעי למרות שקלע 18 נקודות עד אותו השלב והוא מוביל את הקבוצה בנקודות, אסיסטים וריבאונדים. ברוקלין ניצלה את זה וטיילה ל-88:99 בממפיס, ניצחון שהעמיק עוד יותר את המשבר של הדובים.

עוד בנושא:

הפסד שמיני ברציפות לממפיס, מינסוטה גברה על פיניקס
דרק רוז בקשר רציף עם ראשי קליבלנד: "העול הנפשי עליו עצום"

מארק גאסול ממפיס. AP
מתוסכל. מארק גאסול/AP

"אתה לוקח את זה באופן אישי. ברור שאתה הופך להיות מתוסכל, ואני הייתי מתוסכל וכועס והתחלתי לתהות", אמר גאסול לאחר המשחק. דייויד פיזדייל המאמן של הגריזליס נמצא בצרות לא רק בשל העובדה שהכוכב שלו כעת ממש לא מרוצה, אלא גם בגלל העובדה שמייק קונלי מתקשה לחזור מהפציעה שלו ואם לא די בכך אז אתמול גם צ'אנדלר פארסונס עזב את המשחק במחצית הראשונה אחרי שחש כאבים בבירכו הימנית ועלול להיעדר בתקופה הקרובה.

ומה היה לפיזדייל עצמו להגיד על הספסול של גאסול? "השחקנים המחליפים קיזזו את היתרון של ברוקלין וחשבתי שהם יוכלו להמשיך את המומנטום, אבל זה לא עבד. אין לי שום דבר נגד מארק", אמר פיזדייל והוסיף: "לפעמים כשאתה לוקח סיכון אתה עלול לעצבן שחקן או שניים. זה חלק מהמקצוע. יש לי את הסיבות שלי, ניצחונות הם הדבר היחיד שמעניין אותי".

גאסול התייצב בפני העיתונאים בסיום המשחק ולא היסס לענות על הסוגייה הזו כשאמר: "אני לא יודע למה סופסלתי. זו הפעם הראשונה שזה קורה לי ותסמכו עליי, לא אהבתי את זה. אני יותר עצבני ממה שאני יכול להראות ומתוסכל. אני בטוח שהצוות המקצועי יודע שזה עלול לפגוע בי".

טוני פארקר, סן אנטוניו ספרס, מול אל ג'פרסון, אינדיאנה פייסרס. AP
טוני פארקר, סן אנטוניו ספרס, מול אל ג'פרסון, אינדיאנה פייסרס/AP

* פול מילסאפ, שרק בקיץ האחרון חתם בדנבר על חוזה לשלוש שנים תמורת 90 מיליון דולר, עבר ניתוח בכף ידו וייעדר כשלושה חודשים.

* הגארד הוותיק של סן אנטוניו טוני פארקר צפוי לערוך הלילה (בין שני לשלישי) את הבכורה שלו העונה במדי סן אנטוניו, כשהספרס יארחו את דאלאס. "אני מאוד נרגש לשחק שוב", אמר הצרפתי בן ה-35, "עברו עליי כמה חודשים קשים, עם המון התאוששות, סבלנות וחוסן מנטלי, אני רוצה רוצה להודות לכל מי שתמך בי".

מנגד, בקבוצה עדיין לא יודעים מתי יחזור קוואי לאונרד, שלא שיחק מאז המשחק הראשון בסדרה מול גולדן סטייט בפלייאוף של העונה שעברה. "בקבוצה מובכים מהזמן הממושך שלוקח לו להחלים מהפציעה", דווח בתקשורת המקומית בסן אנטוניו, "לקבוצה אין לוח זמנים ולא ידוע מתי הוא אמור לחזור, על אף שפופוביץ' הצהיר שהוא מצפה שלאונרד ישוב 'יותר מוקדם ממאוחר'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully