וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אוהד לויטה לא שותף בגלל סיבות שאינן מקצועיות"

27.11.2017 / 8:59

לוזון קיבל את החלטה לאור שיחה קשה שנערכה עם השוער, לאחריה לא שותף בגביע הטוטו. במועדון סבורים: "הוא מקצוען, התנצל ומגיעה לו הזדמנות נוספת". אלאך בונה רשימת מועמדים. ומה חושבים במועדון על סאגת קאיו?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אוהד לויטה עומד במרכזה של סאגה מעניינת בשבועות האחרונים, ששיאה הגיעה במשחק גביע הטוטו מול הפועל עכו בחודש שעבר. השוער, כך מאשרים גורמים מקצועיים במכבי חיפה, "לא שותף במשחק מסיבות שאינן מקצועיות". מתברר שלאחר שיחה קשה שנערכה עם השוער החליט המאמן גיא לוזון לא להעניק לו הזדמנות במשחק, וזאת למרות שלא שיחק חודשיים וחצי. "במועדון החליטו לבנות על עומרי גלזר, וזה בסדר, אבל נוצר מצב שבו לויטה לא משחק בכלל. המשחק האחרון בגביע הטוטו שבר אותו. יש לו הופעה אחת מתחילת העונה, והשאלה היא האם זה משקף את יחסי הכוחות בין השוערים בקבוצה?", אמר אחד מחבריו של לויטה. שחקנים בקבוצה סיפרו כי ללויטה הובטח שיחזור לשער במשחק הקרוב מול הפועל באר שבע ביום חמישי, אך ההחלטה הסופית נמצאת אצל גיא לוזון, שאמור להעניק לו הזדמנות מחודשת. "הוא מתאמן כמו מקצוען, יושב בצד בשקט וממתין להזדמנות. אם הוא עשה טעות, הוא התנצל ומגיעה לו הזדמנות נוספת. הוא שוער טוב בסך הכל", אמר השבוע גורם בצוות המקצועי.

עוד בנושא

מכבי חיפה שוקלת לרכוש עוד העונה את גדי קינדה
מכבי תל אביב יודעת: "בלי 25 גולים של וידאר קיארטנסון, אין סיכוי לאליפות"
זעם בהפועל חיפה על הרחקת קפילוטו. ניר קלינגר: "רוצה איצטדיון אדום בדרבי"

אוהד לויטה שוער מכבי חיפה. ברני ארדוב
ישחק מול באר שבע? אוהד לויטה/ברני ארדוב

במועדון מודעים לעניין שמגלה מכבי תל אביב, ולא בפעם הראשונה, בשחקנים שחיפה סימנה לקראת ינואר. למו אלאך וגיא לוזון יש כרגע רשימת שחקנים ישראלים שבהם המאמן מעוניין, והמנהל הטכני יקבל את ההחלטה הסופית בנושא. מבין הישראלים הוזכרו כבר מרואן קבהא וגדי קינדה. במועדון כבר החליטו להגיש הצעה לליאור רפאלוב, אך ממתינים להתפתחויות עם קלאב ברוז'. סוכנו של השחקן, דודו דהאן, אמור להיפגש בקרוב עם ראשי המועדון הבלגי בנוגע לעתידו. "יגיע לכאן לפחות שחקן ישראלי אחד בחלון הזה. זה יהיה בלם, או קשר", אמרו בחיפה. כזכור, אלאך החליט לצרף מגן שמאלי זר וגם קשר שיעבה את הסגל. ההערכה היא שינסה להתחזק בשני זרים ולכן הוא יצטרך לשחרר זר אחד.

קאיו אמנם לא שותף במשחק האחרון, אך במועדון טוענים שאין כל החלטה לשחררו. גיא לוזון הגיב על כך ואמר: "קאיו אמור היה להיכנס כמחליף שלישי, אך הפציעה של אליסון דוס סנטוס מנעה זאת. הוא יקבל הזדמנות". הברזילאי יפתח מול באר שבע, אבל בקרב השחקנים היה מי שאמר שזה לא מה שיגרום לו לשנות את היכולת שלו מקצה לקצה. בכתבה שהתפרסמה כאן השבוע, טענו אנשי מקצוע כי קאיו לא משחק בעמדה שלו וכי סגנון המשחק של גיא לוזון מונע ממנו להציג את היכולת האמיתית שלו. האכזבה מהזרים קשורה גם ליכולת שמציג סטפנוס אתנסיאדיס, שעשוי לשלם את המחיר בינואר. במועדון היה מי שהעביר ביקורת על קבלת ההחלטות של החלוץ לקראת סיום המשחק מול נתניה, כשהיה צריך למסור לניקיטה רוקאביציה שעמד מול שער חשוף, ולא לבעוט לשער. "הוא חשב על עצמו. זה היה אנוכי וחבל. התיקו לא רע, אבל ניצחון בנתניה היה מקדם אותנו ומעניק הרבה ביטחון לפני הדרבי", אמרו בקבוצה. אליסון דוס סנטוס ינסה לחזור לאימונים כבר מחר, בתקווה שיהיה כשיר לדרבי.

שחקני הקבוצה מרוצים מאוד מחזרת מאור בוזגלו. "הוא עדיין לא בכושר מלא, אבל מהרגע שנכנס אתה מרגיש כמה ביטחון הוא מוסיף למשחק שלנו", הסבירו. "מאור הוא מסוג השחקנים שיכולים לשנות משחק. וזה חסר מאוד לקבוצה הזאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully