וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם על הרחקת קפילוטו. ניר קלינגר: "רוצה איצטדיון אדום בדרבי"

27.11.2017 / 8:19

במועדון חוששים מבעיית הבלמים לפני מכבי חיפה: ניסיון להכשיר את תמאש, סויסטדט יוסט לעמדת הבלם? אלון תורג'מן: "עברתי דברים יותר ופחות טובים במכבי חיפה. יש לי קו ודרך"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בהפועל חיפה קיוו אמש (ראשון) להגדיל את הפער בצמרת, אבל גם התיקו מול מכבי תל אביב הפיח הרבה תקוות בנוגע להמשך העונה. בקבוצה היו מרוצים מההופעה של השוער רן קדוש, שלא ספג שער באשמתו, וייתכן שיפתח גם בדרבי. ניסו קפילוטו שהורחק אתמול ספג כרטיס אדום ראשון בקריירה שלו מאז שעלה לבוגרים. "עברנו מבחן חשוב הערב. עוד קבוצת צמרת שיחקה מולנו והתקשתה מאוד. זה כבר לא מקרי, אנחנו אחת הקבוצות הכי טובות בליגת העל", אמרו אתמול במועדון. חלק מהשחקנים פנו בסיום המשחק ליואב כץ. "40 נקודות? בקרוב נגיע לשם. יואב עוד יצטרך לפתוח את החוזים. ההצגה הזאת לא נגמרת. נחזיק מחר אצבעות לבית"ר ירושלים, אנחנו לא רוצים לאבד את הפסגה כל כך מהר". הבעלים שוחח עם השחקנים לפני המשחק ואמר להם: "בואו נשמור על המקום הראשון וננצח אותם".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: "בלי 25 גולים של וידאר, אין סיכוי לאליפות"
ליגת העל: הפועל חיפה ומכבי תל אביב נפרדו ב-2:2 מהנה וקצבי

שחקני הפועל חיפה ניסו קפילוטו, שמואל שיימן. יוסי ציפקיס
יחמיץ את הדרבי. קפילוטו זועם/יוסי ציפקיס

לקבוצה של ניר קלינגר יש גם בעיות לקראת הדרבי החיפאי בשבוע הבא. ניסו קפילוטו מורחק וקלינגר ישקול האם להסב את רסמוס סויסטדט לעמדת הבלם, או לפתוח עם אופק פישלר. גבריאל תמאש ספג מכה יבשה וייבדק היום, אך במועדון מאמינים שיהיה כשיר למשחק. "אני מאוכזב מהתוצאה ולא מתרשם מהשליטה של מכבי", הסביר ניר קלינגר שכעס על האדום שנשלף לבלם שלו. "האדום לקפילוטו היה מיותר, קל מדי, על זה מוציאים צהוב שני? הוא הרי לא עצר התקפה. הייתי המום מזה", אמר קלינגר. "שאיפות? אנחנו ממשיכים לכוון למעלה. בואו נשמור על המקום הראשון, אין לי בעיה שאנשים ופרשנים יגידו אחרת, אני מאוד אוהב את זה. באר שבע החזיקה לנו אצבעות היום. הייתי שמח לראות את האיצטדיון אדום בדרבי. אנחנו צריכים את התמיכה הזאת".

"יש לי תמיד קו ודרך, אמרתי את זה בראיון בתחילת העונה ואני מאוד שמח לעזור לקבוצה", סיכם אלון תורג'מן שכבש שבעה שערים העונה. "במשחק כזה אנחנו צריכים להוציא הרבה יותר. אנחנו עם הפנים קדימה, מקווה שבדרבי ניקח את הנקודות. בשבוע הבא חשוב מאוד גם לקבוצה ובטח שלי שהאוהדים יבואו ויתמכו בנו. אני לא מתעסק במה שעברתי במכבי חיפה. עברתי דברים פחות ויותר טובים. יש משהו קטן, אבל זה לא משהו שאמור להזיז אותי מהמטרה שלי". רוסלן ברסקי, רסמוס סויסטדט וראדו גנסארי היו שוב השלישייה שרצה יותר מכולם על המגרש.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully