וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "היינו חייבים לנצח, נתנו להפועל חיפה פנדל מטופש"

26.11.2017 / 22:20

מאמן מכבי תל אביב היה עצבני אחרי ה-2:2: "אנחנו נותנים ליריבות הרבה שערים רכים". קלינגר: "אני מאוכזב ומרוגז". תמאש נפגעו בברכו, במועדון מעריכים: לא מדובר בפציעה קשה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב והפועל חיפה נפרדו הערב (ראשון) ב-2:2 נפלא במחזור ה-11 בליגת העל. אלון תורג'מן כבש ראשון (33), אבי ריקן איזן (35), אלירן עטר העלה את הצהובים ליתרון עם בעיטה חופשית מושלמת (45), אך חנן ממן דאג לחלק את הנקודות בין שתי הקבוצות מהנקודה הלבנה (55). בדקה ה-86 הורחק ניסו קפילוטו בכרטיס צהוב שני, ויחמיץ את הדרבי החיפאי במחזור הבא.

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף אמר בסיום: "היינו חייבים לנצח היום, זה הכול. אני חושב שאפשרנו ליריבה להגיע למצבים בקלות והיו להם יותר מדי הזדמנויות. נתנו להם פנדל מטופש בלי שום הצדקה. נתנו להם לחזור למשחק במקום להרוג אותו ב-1:3. מחמאות להפועל חיפה, היא לא סתם נמצאת איפה שהיא נמצאת. היא שיחקה יפה ויצאה למתפרצות מסוכנות.

"אחרי אירופה תמיד יותר קשה, אבל אני שמח שהקבוצה הראתה אופי. נראינו טוב יותר מאשר בשבועות האחרונים, אבל כשאתה ב-1:2 אתה צריך לנצח. אנחנו מאפשרים ליריבות לכבוש הרבה שערים רכים. אנחנו עובדים על זה ובתחילת העונה היו הרבה משחקים בהם שמרנו על רשת נקייה והיום לא הצלחנו. מיכה היה צריך לשחק 90 דקות כבר ביום חמישי ורואים שהוא שחקן מיוחד. החזרה של גולסה היא שיפור משמעותי למשחק שלנו, אני שמח שהוא חזר".

אייל גולסה עצמו הוסיף: "הרגשה טובה מאוד, תמיד כיף לחזור. לא הצלחנו לנצח, אבל אני חושב שנראינו הרבה יותר טוב. אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה ולשפר לקראת המשחק הבא. אנחנו עם הפנים קדימה. השערים שקיבלנו היום לא מתאימים למכבי תל אביב, אבל כמו שאמרתי קודם נצטרך לעבוד קשה באימונים ולהשתפר. היו היום הרבה דברים טובים, שלטנו לאורך רוב המשחק חוץ מכמה מצבים שלהם. היו לנו הרבה מצבים של שער בטוח, אבל הייתה חסרה לנו הרגל המסיימת. אין מה לעשות, זה חלק מהמשחק".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל חיפה ומכבי תל אביב נפרדו ב-2:2 מהנה וקצבי

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. יוסי ציפקיס
הרבה תסכול. קרויף/יוסי ציפקיס

מן העבר השני, הבלם גבריאל תמאש נפצע בברכו והובהל בסיום המשחק לחדר ההלבשה באלונקה. בהפועל חיפה חששו מהפציעה לקראת הדרבי בשבוע הבא, אותו יחמיץ ניסו קפילוטו בשל הרחקה, אולם מדובר במכה יבשה, וההערכה הראשונית גורסת כי לא מדובר בפציעה חמורה.

ניר קלינגר אמר בסיום: "אני יוצא בתחושת אכזבה עמוקה. אני אפילו קצת מרוגז אם לומר את האמת כי שיחקנו טוב, במחצית השנייה היה נראה שאנחנו הולכים אחורה אבל הייתה לזה מטרה טקטית, והיא עבדה, אבל הגענו פעמיים לאחד על אחד מול השוער והחמצנו. אם בתחילת העונה היינו מסיימים ב-2:2 עם מכבי תל אביב או הפועל באר שבע היינו שמחים, אבל עברנו דברים מאז והיום אנחנו חושבים אחרת. הדברים היו בידיים שלנו, עשינו משחק נהדר מבחינה טקטית, היו לנו מספיק מצבים כדי לנצח, אבל המצבים של ברסקי וממן היו חייבים להסתיים בשערים. אנחנו נבקיע את השערים שצריך להבקיע במשחקים הגדולים, אבל זה תהליך של למידה. בפעמים הבאות נבעט את הכדורים האלה ביותר אמונה, הבעיטות שלנו היו קצת נרפות, אבל נלמד מזה ואני מאוד גאה בשחקנים. וואלה, אנחנו קבוצת צמרת ורוצים להישאר שם".

חנן ממן הוסיף: "היינו יכולים לנסות ולרצות לעשות את השלישי. אנחנו שמחים על התיקו, אבל החגיגות מאופקות. אנחנו אולי צריכים לעשות את הניצחון הראשון על זה על קבוצה גדולה. אמנם יש לנו שיטה של הסתגרות ויציאה למתפרצות, אבל זה עובד מפתיחת העונה. אני בטוח שבינואר נעשה את הדברים הנכונים כדי להתחזק, ויהיה בסדר".

על עתידו: "הייתי בקבוצות גדולות בקריירה, אני בטוח שהזמן שלי יגיע. בינתיים אני מתעסק בהפועל חיפה, כי פה גדלתי ואני רוצה לעשות פה משהו מיוחד. חוזה חדש? אני מחכה ליואב, נחכה ונראה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חיפה ומכבי תל אביב נפרדו ב-2:2 מהנה וקצבי

לכתבה המלאה
מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. יוסי ציפקיס
משתדל לראות את חצי הכוס המלאה. קלינגר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully