וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ביברס נאתכו שוב החטיא פנדל, צסק"א מוסקבה ניצחה

הקשר החמיץ מהנקודה הלבנה בפעם השנייה העונה, אבל צסק"א גברה 0:1 על קאזאן. 17 דקות לטל בן חיים בהפסד של ספרטה פראג, ביטון לא שותף בזכייה של סלטיק בגביע הליגה. וגם: צפו בתומר חמד מציג את החולצה שהחליף עם זלאטן

שחקני סלטיק חוגגים זכייה בגביע הליגה הסקוטי, ניר ביטון יושב מצד שמאל. רויטרס
צפה מהצד. ניר ביטון יושב ברגע ההנפה/רויטרס

* צסק"א מוסקבה גברה היום (ראשון) 0:1 על קאזאן במסגרת המחזור ה-18 בליגה הרוסית, כשהקשר הישראלי ביברס נאתכו השלים 90 דקות בהרכב הקבוצה ורשם החמצת פנדל שנייה העונה. נאתכו יכול היה לכבוש מול האקסית, אבל בתוספת הזמן החטיא מהנקודה הלבנה בפעם השנייה, אחרי שבמחזור ה-12 החמיץ מול אופה בתיקו 0:0. אחרי המחזור ה-18 צסק"א עלתה זמנית למקום השלישי עם 32 נקודות, כשלקומוטיב (36) וזניט (33) מעליה עם משחק חסר.

* טל בן חיים חזר לקבל דקות במדי ספרטה פראג כשנכנס כמחליף בדקה ה-73, אבל גם הוא לא מנע הפסד 1:0 לשנייה בטבלה סיגמה אולומואוץ. ספרטה המאכזבת במקום החמישי בליגה הצ'כית, מרחק 18 נקודות מהמוליכה ויקטוריה פלזן.

* ניר ביטון לא נכלל בסגל סלטיק, שניצחה 0:2 את מאת'רוול בגמר גביע הליגה.

* מונס דאבור קיבל מנוחה וראה מהספסל את רד בול זלצבורג מנצחת 2:3 את השלישית ראפיד וינה, כדי לשוב לפסגת הטבלה.

* ליאור רפאלוב ישב על הספסל ולא שותף ב-2:3 הדרמטי של קלאב ברוז' על זולטה וארחם בליגה הבלגית. בן רייכרט כרגיל לא היה בסגל של המפסידה.

אחרי שחלוץ ברייטון תומד חמד שותף אמש ל-16 דקות בהפסד של קבוצתו 1:0 למנצ'סטר יונייטד בפרמיירליג, הישראלי פרסם היום תמונה שלו עם החולצה של חלוץ יונייטד זלאטן איברהימוביץ'. "אתה לא מחליף חולצה עם זלאטן, החולצה של זלאטן מחליפה אותך", כתב חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully