וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה צפויה לעמוד לדין בגין קריאות גזעניות: "לא נסבול זאת מהאוהדים שלנו"

השופט זיו אדלר ציין בדוח את הקריאות של אוהדי הכתומים נגד חלוץ קרית שמונה אחמד עאבד. הנהלת בני יהודה: אם התופעה תחזור על עצמה נרד מכר הדשא. אכזבה מהיכולת המקצועית של הקבוצה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בבני יהודה מתחילים להפנים כי הציפיות שהיו בתחילת העונה מהקבוצה ומהמאמן יוסי אבוקסיס להגיע לפלייאוף עליון ולהיות קבוצה משמעותית בליגה העונה כנראה לא יתממשו.

"מה שמאפיין אותנו בעיקר העונה זה חוסר יציבות", אמר אחד השחקנים. "במשחק אנחנו מצויינים ובמשחק אחר זה נראה כמו קבוצה שלא יודעת מה לעשות על המגרש".

הבעיה המרכזית אצל הכתומים היא שעדיין אבוקסיס לא מצא את הפתרון לשחק נגד קבוצות ששוות ברמתן או פחות טובות, לפחות על הנייר, לבני יהודה. "קל לנו יותר נגד קבוצות שבאותו ליזום, בטח במערך הזה" טענו בקבוצה.

גם הקשר סתיו פיניש נשמע מאוד מאוכזב לאחר המשחק אמש: "לא ככה רצינו לחזור מהפגרה. עשינו שני ניצחונות על קבוצות חזקות. מאוד רצינו לחזור עם תוצאה טובה, אבל יש ימים שפחות הולך. קשה לי להגיד אם אנחנו עומדים בציפיות או לא. התחלנו טוב, ונגד מכבי פתח תקווה ובית"ר ירושלים חזרנו לעצמנו. זה חוסר יציבות, נצטרך לעבוד על זה".

עוד בנושא
מכבי חיפה: לוזון שוחח עם אלברמן. מדוע הקבוצה נותרה עם 17 שחקנים על הספסל?
תחושת פספוס במכבי נתניה: "היה קצת מוגזם לבטל את מכבי חיפה"
עירוני קרית שמונה: "אם נמשיך לא לספוג, הכישרון בהתקפה יספיק"

ברק אברמוב בעלי בני יהודה. לירון מולדובן
העימות החזיתי עם הקהל נמשך. ברק אברמוב/לירון מולדובן

לצד העניין המקצועי, סיפור משחק התרחש דווקא בהפסקה. לאורך המחצית הראשונה אוהדי בני יהודה קראו קריאות גזעניות כנגד חלוץ עירוני קרית שמונה, אחמד עאבד. הדבר ממש לא נעלם מעיני הנהלת בני יהודה ובמחצית החליט ברק אברמוב שהקבוצה לא תעלה לשחק במחצית השנייה בשל אותן קריאות. אברמוב לבסוף שינה את החלטתו אחרי שיחה עם נציג המנהלת בה הבין כי אי עלייה לכר הדשא תגרור קנסות ועונשים כבדים לקבוצה. עם זאת, בבני יהודה נחושים להמשיך במאבק כנגד הגזענות וגם היום טוענים במועדון כי אם התופעה תחזור על עצמה, הקבוצה תרד מכר הדשא ותסתכן אף בקנסות ועונשים של התאחדות והמנהלת.

מהמועדון נמסר: "מועדון הכדורגל בני יהודה תל אביב לא מוכן ולא יהיה מוכן לסבול גזענות, בטח לא מצד קהל האוהדים שלנו. אנו נבדוק את כל האופציות העומדות לרשותנו על מנת שמקרים, כפי שהמקרה שהתרחש אתמול, לא יחזרו בעתיד". אגב גם בכירים בהתאחדות היו בעד הצעד ואף טענו כי אם בני יהודה תנקוט בצעדים כזה בעתיד בית הדין, למרות התקנון, לא יעניש את הקבוצה בצורה חמורה: " לא הגיוני שאנחנו עושים קמפיינים נגד גזענות ואלימות וקבוצה שנלחמת נגד התופעה תקבל עונשים", אמר בכיר בהתאחדות הבוקר. "לא הגיוני שמצד אחד הקבוצות יעמדו לדין בגלל אותם קריאות ולא יכלו לעשות דבר בעניין".

שופט המשחק זיו אדלר ציין כמובן את הקריאות מצד אוהדי בני יהודה בדו"ח המשחק והקבוצה ככל הנראה תעמוד על כך לדין.

עוד באותו נושא

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה את בני יהודה 1:2

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully