וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר: "כספי משפיע לטובה על כולם, הוא ממש עוזר לסטף וקליי"

מאמן הווריירס שפע מחמאות: "הוא חכם והופך את המשחק לקל יותר עבור האחרים. הוא תמיד בעמדה הנכונה, שחקן נהדר ותוספת נפלאה לקבוצה". כספי: "בשיטה כזו, המשחק שלי הופך לנוח יותר". וגם: הערב המוזר של קרי

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

פציעה של חבר לקבוצה היא אף פעם לא דבר טוב כמובן, בטח ובטח של כוכב על בסדר הגודל של קווין דוראנט, אבל עומרי כספי שם את כל זה בצד וממשיך להצדיק את הקרדיט שהוא מקבל מסטיב קר בחמישייה של האלופה גולדן סטייט בשעה ש-KD מנסה להתגבר על הפגיעה בקרסול שלו.

הלילה (בין שבת לראשון), דוראנט שוב הושבת, בפעם השלישית בארבעה משחקים. המשחק היחיד שהוא רשם בשבוע האחרון היה התבוסה באוקלהומה סיטי, שם עלה לפרקט בשל רצונו לפגוש את האקסית. בדיעבד, קר הודה ש"לא היינו צריכים לתת לו לשחק במשחק הזה" ואחרי שניצחו את שני משחקי הבק-טו-בק שלהם ביומיים האחרונים (94:143 מוחץ על שיקגו אתמול, 95:110 על ניו אורלינס הלילה), בגולדן סטייט מקווים שדוראנט יוכל לקבל טיפולים כמו שצריך ולחזור כבר למשחק הביתי מול סקרמנטו בלילה שבין שני לשלישי.

כאמור, המרוויח העיקרי מהסיטואציה שנוצרה הוא כספי, שמול הפליקנס נכלל בחמישייה בפעם השלישית העונה, יותר ממה שהיה לו בכל העונה שעברה, שהייתה אולי הקשה בקריירת ה-NBA של הפורוורד הישראלי. למי ששכח, כספי החל את העונה הקודמת בסקרמנטו, אך מיעט לקבל קרדיט ביחס לשנתיים שלפני ומיד לאחר משחק האולסטאר נכלל בטרייד ששלח את דמרקוס קאזינס לפליקנס. לצערו, בהופעת הבכורה בניו אורלינס הוא נפצע, מה שהוביל לשחרורו מהקבוצה (לבסוף הוא סיים את העונה במינסוטה).

הלילה, כאשר פגש את הפליקנס והחבר הטוב בוגי קאזינס, כספי הצליח להשיג את ה"נקמה" הקטנה שלו על הקבוצה שסירבה לחכות להחלמתו, כשהוא מספק 9 נקודות ב-25 דקות ועוזר לווריירס לחזור לעניינים אחרי פתיחה חלשה, שהובילה ל-14 הפרש לטובת האורחים בתום הרבע הראשון. עוד לפני המשחק, כאשר קר סיפר לעיתונאים המסקרים את הווריירס שכספי שוב יעלה בחמישייה, הוא שפע מחמאות: "עומרי משפיע לטובה על כל שחקן שנמצא לידו על המגרש, עם החיתוכים לסל והחוכמה שלו. הוא הופך את המשחק לקל יותר עבור כולם. אני חושב שהוא ממש עוזר לסטף וקליי, כי הוא תמיד נמצא בעמדה הנכונה. הוא עושה להם חסימות וחותך בזמן".

קר הוסיף: "עומרי הוא פשוט אחד מהשחקנים האלה שגורמים לכולם להיות בתנועה ועוזרים לכל מהלך לצאת לפועל. הוא שחקן נהדר והוא פשוט תוספת נפלאה לקבוצה שלנו העונה".

עוד בנושא:

עומרי כספי קלע תשע נקודות ב-95:110 של גולדן סטייט על ניו אורלינס
הארדן הוביל קאמבק גדול של יוסטון מול הניקס, בוסטון שוב ניצחה

כספי עצמו הודה שהוא נהנה מההתקפה שמוביל קר בווריירס: "מאוד קשה לשחק בשיטה שלא מתאימה לסגנון המשחק שלך. כשאני משחק בשיטה שיש בה כל כך הרבה תנועה, חיתוכים ותנועה בלי כדור, זה הופך את המשחק שלי להרבה יותר נוח. אני רואה בעצמי שחקן שעוזר כמה שיותר לאחרים. לא תראו אותי לוקח הרבה זריקות רעות".

מעבר לכספי, היה גם משחק מסקרן כמובן. הפליקנס כאמור, פתחו היטב, אך הווריירס חזרו לעניינים אחרי שסטף קרי, שהתחיל את המשחק עם 0 מ-10 מהשדה (רק הפעם השנייה בקריירה שזה קורה לו), התעורר, בדרך ל-27 נקודות: "הכל עניין של ביטחון", הסביר קרי, שקיבל קריאות MVP מהקהל, "הרגשתי עייף קצת בפתיחה וניסיתי יותר מדי וברגע שאתה מתחיל משחק ככה, זה משנה לך את כל הקצב וזה גרם לי לצאת מאיזון במחצית הראשונה. אתה פשוט ממשיך ומקווה שהדברים יחזרו להתחבר ובאמת, המחצית השנייה הייתה הרבה יותר טובה".

קר אמר על הכוכב שלו: "צריך סוג מיוחד של ביטחון בעצמך כדי לעשות את מה שסטף עשה במשחק הזה. אני הייתי מתייאש אחרי ארבע החטאות ואומר לעצמי 'זה לא הערב שלי'. אבל שחקנים כמו סטף, שהם ברמה של MVP, מוצאים את הדרך להפוך ערב רע לאחד מוצלח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully