וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "בשנה שעברה היינו הרבה יותר חזקים, אבל אנחנו במצב טוב"

אחרי ההדחה המאכזבת מאירופה, הפועל באר שבע תגיע לטדי למפגש מול בית"ר ירושלים (ב', 21:00, ספורט 5) והמאמן מודה: "כולם ראו שהיה לנו משחק רע בלוגאנו". איינבינדר: "בטוח אתרגש"

צילום וידאו: שי מכלוף, עריכת וידאו: מתן חדד

ארבעה ימים אחרי ההפסד 1:0 בחוץ נגד לוגאנו, שהוביל להדחה מוקדמת ומאכזבת מהליגה האירופית, האלופה הפועל באר שבע תחזור מחר (שני, 21:00, ספורט 5) לליגת העל, כאשר תצא לטדי ותפגוש שם למשחק המרכזי של המחזור את בית"ר ירושלים. הקבוצה של ברק בכר נמצאת בכושר טוב בליגה ותגיע למשחק מחר עם חמישה ניצחונות רצופים ואחרי שלא הפסידה לבית"ר ב-14 מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות, מאז אפריל 2013.

ברק בכר, דן איינבינדר, הפועל באר שבע. שי מכלוף
משחק חשוב בטדי/שי מכלוף

היום קיימה באר שבע מסיבת עיתונאים והמאמן ברק בכר אמר: "כולם ראו שהיה לנו משחק רע בלוגאנו. אנחנו יודעים שלא עשינו דברים כמו שצריך וזה המבחן שלנו, לשים את זה מאחורינו לקראת משחק מעניין וחשוב, מול קבוצה טובה וביתית. אחרי ההדחה מול מאריבור, באנו טוב נגד מכבי חיפה, למרות ההפסד וזו הגישה שאני רוצה לראות גם מחר".

בכר הוסיף: "בשנה שעברה היינו קבוצה הרבה יותר חזקה, אנחנו מרגישים את זה. זה לא אומר שהשנה לא נעשה עונה טובה. אנחנו במצב טוב בליגה, עם חמישה ניצחונות רצופים, חזרנו לעצמנו ואין לי ספק שהגישה מחר תהיה אחרת. צריך לעשות את ההפרדה. הגענו לאן שהגענו באירופה בזכות הליגה, בזכות האליפויות, אז אנחנו שמים הכל על הליגה".

דן איינבינדר, שיפגוש את האקסית, אמר: "מה שאני זוכר מהשנתיים בבית"ר זה רגעים טובים וחוויות מדהימות. אני רוצה להתעסק רק בדברים החיוביים ולא השליליים. בטוח יהיה מרגש, בעיקר בדקות הראשונות. בחמישי נראינו לא טוב ואנחנו לא מרוצים, אבל ממשיכים הלאה. בית"ר טובה השנה ובטדי, כשהוא מלא, זה לא קל, אבל הפועל באר שבע הוכיחה שהיא רוצה לנצח בכל אצטדיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully