וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון ומימר דירבנו את השחקנים לפני עכו: "הם דיברו יותר מדי, בואו ננצח אותם כאן"

26.11.2017 / 8:18

בעקבות המתיחות בין המועדונים, השניים ערכו אסיפה מיוחדת לפני המשחק, גורם: "מה שקרה להם עם הזרים, זו מכה להתנהלות שלהם". דאגה מפציעת צעירי, שעבר צילום בבית החולים

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד
שרון מימר, מאמן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
אסיפת שחקנים לפני המשחק. מימר/אדריאן הרבשטיין

במכבי פתח תקוה עסקו במהלך השבוע בעיקר בפרשת החלפת הביתיות עם הפועל עכו, ובמתיחות עם המועדון מהצפון. לפני הניצחון אתמול, מתברר, ערכו שניים מבכירים המועדון, אבי לוזון ושרון מימר, אסיפת שחקנים בה ביטאו את התחושות במועדון לקראת המשחק. "בואו ננצח אותם פה ואחר כך אצלנו", אמר לוזון לפני מימר, שהיה נחרץ יותר. "במהלך השבוע עכו דיברו יותר מדי. בואו נעלה וננצח אותם", הוסיף המאמן. "הם לא רצו לתת לנו לשחק בפתח תקוה, אבל בואו ננצח אותם כאן".

אחרי הניצחון אמרו בפתח תקוה: "הגענו לכאן במטרה אחת והיא לנצח. כל מה שעכו עשו כל השבוע עלה להם ביוקר. אמרנו שננצח אותם פעמיים, עכשיו נחכה למשחק בפתח תקוה. מה שהם עשו עם הזרים זאת מכה להתנהלות שלהם". השחקנים הסכימו כי הקבוצה הציגה יכולת פושרת במשחק. "ועדיין, זה לא גורע מהניצחון. כל מה שרצינו זה רק לנצח אותם", אמר אחד מהם.

עוד בנושא
עירוני קרית שמונה: "אם נמשיך לא לספוג, הכישרון בהתקפה יספיק"
אחרי שיתוף ששת הזרים, הפועל עכו בסכנת הפחתת שלוש נקודות
איסמעיל ריאן הסביר את הדמעות: "עברתי שנה קשה". אבוקסיס כעס על השופט

לירוי צעירי, מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
מכב בכף הרגל. צעירי/יוסי ציפקיס

בקבוצה מודאגים בנוגע ללירוי צעירי. הקשר ספג מכה בכף הרגל ועבר צילום בבית החולים וייתכן שייעדר תקופה מסוימת מהמגרשים. צעירי ייבדק שוב היום ואז יתברר כמה זמן ייעדר. בעקבות הבעיות במגרש במתקן האימונים הקבוצה צפויה לעבור ביום שלישי למגרש האימונים בסירקין. היום תתאמן הקבוצה על דשא סינטטי ומחר אמורים השחקנים לקבל יום חופש.

מי שפחות מרוצה ממעמדו הוא הקשר סוטיריס ניניס, ששוב לא שותף. מי שהגיע בקיץ על תקן שחקן מפתח עדיין לא מקבל הזדמנות אמיתית ממימר, שחושב שהוא פחות מתאים לשיטה שלו. המאמן רוצה לראות בעיקר שחקנים אגרסיביים במרכז השדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully