וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט ניצחה 95:110 את ניו אורלינס, 9 נקודות לעומרי כספי

קווין דוראנט הפצוע שוב לא שיחק והישראלי עלה בחמישייה וסיפק הופעה מוצלחת מול הקבוצה במדיה שיחק דקות ספורות בעונה שעברה. הווריירס חזרו מפיגור, קרי החטיא את כל 10 הזריקות הראשונות שלו

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

גולדן סטייט (5:15) - ניו אורלינס (9:11) 95:110

עומרי כספי סיים עם 9 נקודות ב-25 דקות. הוא קלע 4 מ-8 מהשדה (1 מ-1 לשלוש) והוסיף 4 ריבאונדים, 2 אסיסטים ו-2 חסימות, לצד איבוד בודד ושתי עבירות.

המספר הנוסף: אחרי המשחק הלילה, כספי עומד על 11 חסימות העונה. שיא הקריירה שלו לעונה הוא 21 ואנחנו רק בסוף הרבע הראשון של העונה הנוכחית

קווין דוראנט מוסיף להיות פצוע בקרסול והחמיץ משחק שני ברציפות ושלישי מארבעת האחרונים של הווריירס, מה ששוב פינה מקום בחמישייה לעומרי כספי. הישראלי, שהירבה להחטיא בליל אמש נגד שיקגו, היה הרבה יותר מדויק וחד הפעם מול הקבוצה במדיה הספיק לרשום דקות בודדות בעונה שעברה, לפני שנפצע ושוחרר. שתי דקות וחצי בתוך המשחק, הפורוורד הישראלי קלע את הנקודות הראשונות של האלופה עם שלשה מהפינה, כאשר מיד לאחר מכן הוא גם מספק אסיסט לקליי תומפסון.

אלא שהמארחת פתחה את המשחק לא טוב בכלל ואת הרבע הראשון סיימו הפליקנס ב-17:31, כאשר סטף קרי לא מפסיק להחטיא ומפספס את כל עשר הזריקות הראשונות שלו, בפעם השנייה בלבד לאורך הקריירה. למזלה של גולדן סטייט, גם כשסטף לא פוגע וגם כש-KD בחוץ, יש להם עוד קלים ויכולת טובה של קליי תומפסון, בסיוע עוד כמה נקודות של כספי, הורידו את הקבוצות להפסקה בשוויון 53:53.

עומרי כספי גולדן סטייט ווריירס מול רייג'ון רונדו ניו אורלינס פליקנס. AP
כספי סוגר את רונדו/AP

כמו שהיא עשתה לא פעם העונה, האלופה רשמה רבע שלישי מצוין, אותו ניצחה 22:31. זה עזר לה להביא את ההפרש ליתרון שיא של 16 נקודות, 7:42 לסיום, אך האורחים לא הרימו ידיים ו-3:26 לסוף, צימקו למינוס שש בלבד (95:101). מכאן והלאה, ריצת 0:9 של גולדן סטייט עשתה את העבודה וסידרה ניצחון שני ברציפות, כאשר במשחק הבא כספי יארח עוד אקסית שלו, הפעם את סקרמנטו.

בסופו של ערב, קרי סיים כקלע המצטיין של גולדן סטייט, עם 27 (3 מ-13 לשלוש), בעוד תומפסון הוסיף 24 ואנדרה איגודלה עלה מהספסל ותרם 14. לאנתוני דייויס היו 30 ו-15 ריבאונדים מנגד וג'רו הולידיי סיים עם 24, אך דמרקוס קאזינס דווקא נתקע מול דריימונד גרין (וגם התעצבן על הטראש טוק של גרין וקיבל טכנית), כשהוא מסיים עם 15 נקודות בלבד, לצד 6 איבודים ו-5 חסימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully