וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "אף אחד לא יעזוב בינואר, בנוגע לרכש הכול פתוח"

אחרי ה-2:3 על מלאגה, מאמן ריאל מדריד התייחס לשמועות בנוגע לחלון הקרוב. על המשחק: "שמח על התוצאה, היו דברים שלא התנהלו כפי שרצינו". בקרב המפסידה ביקרו את השופט

עריכה: one

ריאל מדריד אמנם התקשתה, אבל השיגה ניצחון ביתי דחוק 2:3 על מלאגה שהעניק לבלאנקוס מעט תקווה במאבק הצמרת נגד ברצלונה וסביליה. קבוצת התחתית עשתה המון צרות לריאל שיכולה להתנחם בכך שקארים בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו קטעו את הבצורת שלהם ומצאו את הרשת.

מאמן הבלאנקוס זינדין זידאן דיבר לאחר המשחק על מדיניות המועדון בחלון ההעברות המתקרב ואמר: "בינואר אף אחד לא יעזוב אבל הכול יכול להיות מבחינת שחקני רכש שיגיעו. נראה מה יהיה". על פי הדיווחים ריאל מעוניינת לצרף חלוץ מטרה מוביל כשהארי קיין מטוטנהאם ורוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן. הדברים של זידאן נאמרו למרות ששני שחקני החלק הקדמי של ריאל קארים בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו שברו בצורת ארוכה והבקיעו שער כל אחד נגד מלאגה.

בהתייחס ליכולת במפגש נגד קבוצת התחתית אמר המאמן הצרפתי: "אני מאוד שמח על התוצאה אבל היו דברים שלא התנהלו כמו שרצינו. כאשר היריבות מגיעות לכאן הן משחקות על החיים שלהן וזה מה שעשתה מלאגה. אני חושב שעלינו להישאר חיוביים כי השגנו ניצחון חשוב. מה שאני הכי רוצה עכשיו זה שנעשה שבעה משחקים טובים".

עוד בנושא
ריאל מדריד מגבירה מאמצים לצרף חלוץ: "הארי קיין מועדף על רוברט לבנדובסקי"
ספרד: ריאל מדריד ניצחה 2:3 את מלאגה, בנזמה ורונאלדו כבשו

זינדין זידאן, ריאל מדריד, מיצ'ל, מלאגה,. רויטרס
נפרדו כידידים. זידאן ומיצ'ל/רויטרס

על היכולת של רונאלדו שכבש בדקה ה-76 לאחר שהחטיא פנדל ושיגר פנימה את הריבאונד אמר זידאן: "היו לו הזדמנויות היום, אבל מן העבר השני היה שוער שעשה טוב מאוד את העבודה. גם בנזמה הגיע למצבים. אבל בסיכומו של דבר גם קארים וכריסטיאנו כבשו ועשינו ניצחון".

במלאגה זעמו במהלך המשחק על השופט שפסל שער לזכותה בשל טענה לעבירה של שחקן ההתקפה. עם זאת בסיום המשחק המאמן מיצ'ל עשה כל שביכולתו כדי להימנע מביקורת על אנשי המשרוקית. לדברי מיצ'ל: "לא רוצה למקד את הדברים שלי על השופטים. אני מרוצה מהאופן שבו השחקנים שלי עמדו על המגרש. כבשנו שני שערים והיו לנו רגעים יפים. השמחה שלי לא שלמה רק כי הפסדנו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully