וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אם נשחק כמו במחצית הראשונה נגד אסטוניה, אין לנו סיכוי"

25.11.2017 / 20:57

מאמן נבחרת ישראל דיבר לקראת היציאה למשחק מוקדמות אליפות העולם ביוון: "התרשמתי מהמשחק שלהם בעיקר מהבריטים". קלאת'ס, אנטטוקומפו ו-וויוקאס יצטרפו לנבחרת היוונית בכריתים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל בכדורסל חזרה הערב (שבת) להתאמן כשהמטרה היא משחק החוץ נגד נבחרת יוון ביום שני במסגרת המחזור השני של מוקדמות אליפות העולם. כזכור, הנבחרת של עודד קטש גברה אתמול בצהריים על נבחרת אסטוניה 68:88, ואילו הנבחרת היוונית ניצחה בבריטניה בתום דרמה בלתי רגילה 92:95 את הנבחרת המקומית אחרי הארכה.

בנבחרת היו מרוצים מאוד מהניצחון, אבל יודעים שכדי לעשות את ההישג הגדול שעליו חולמים בסביבת הנבחרת, הגעה לאליפות העולם בסין, הם יצטרכו להתעלות מעל הרמה של המשחק האחרון ולהפתיע את היוונים. מחר בבוקר תצא ישראל לכריתים ותערוך בשעות הערב את האימון המסכם באולם בהרקליון, כשבשעה 18:00 ימסרו ליוונים את רשימת 12 שחקני הסגל. עוז בלייזר ויפתח זיו, שלא נרשמו למשחק נגד אסטוניה, יצאו עם שאר השחקני הסגל, כשייתכן שירשמו.

"התרשמתי במשחק של יוון בעיקר מהבריטים", סיפר עודד קטש על המשחק של יוון אמש, "אין ספק שאם היו מגיעים כל שחקני היורוליג, יוון היא אחת הנבחרות הטובות באירופה, ויש להם את אחד משלושת השחקנים הטובים בעולם. יוון ביוון, לא משנה איזה שחקנים תאסוף, זה קשה, זה הולך להיות אגרסיבי וקשוח. אתמול זה היה יוצא דופן מבחינתם. ננסה ללמוד בעיקר מהדרך שהם משחקים, ולהכניס את השחקנים לתבנית. השחקנים שמצטרפים הם שחקנים שאנחנו מכירים, אז אנחנו יודעים להתכונן עליהם. התרשמתי מאוד מהפורוורדים והגארדים האגרסיביים שלהם. זה הולך להיות קשה".

עוד בנושא
בנבחרת מרוצים מהיכולת, ג'ייק כהן: "הכי טוב שהחליטו בשבילי"
עודד קטש: "נבחרת זה תמיד מרגש", בר טימור: "אולי היה חוב מהקיץ"
מוקדמות מונדובאסקט 2019: ישראל הביסה 68:88 את אסטוניה

עודד קטש מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"יוון זה תמיד קשה". עודד קטש/ברני ארדוב

על בחירת הסגל לקראת המשחק אמר המאמן: "עוז יכול לתרום לנו רבות, גם בניסיון שלו, הוא גם מגוון, נחכה ונראה. סיימנו אימון, נראה את הבריאות של השחקנים, נגבש החלטה ונודיע". על המשמעות של המשחק לקראת המשך הדרך: "יש להפסיד בכל משחק משהו, יש פה הזדמנות לעשות ניצחון גדול. אנחנו לא באים פייבוריטים, רק לפני חמישה ימים התכנסנו, הרבה שחקנים חדשים. קשה לדעת לאן זה יילך, גם היוונים בהכנה אופטימלית, אתה בא לשחק ביוון, אז צריך להתחיל את המשחק הרבה יותר בשליטה וחכם, והרבה יותר קשוחים. אם נשחק כמו במחצית הראשונה נגד אסטוניה, אין לנו סיכוי, אם נשחק כמו במחצית השנייה, יש לנו סיכוי".

אנשי הצוות המקצועי צפו בניצחון היווני אמש, אך יודעים כי הנבחרת ששיחקה בלסטר תהיה שונה לחלוטין מזאת שתעלה על הפרקט ביום שני בשעה 17:00. יואניס בורוסיס, שרשם משחק נפלא עם 27 נקודות ו-8 ריבאונדים, בירך את השחקנים היוונים בארוחת הערב אחרי הניצחון ועזב לסין, ואת מקומו תפסו שלושת שחקני פנאתינייקוס - ניק קלאת'ס, ת'אניס אנטטוקומפו ויאן וויוקאס שנחתו בשעות הבוקר בהרקליון אחרי הניצחון הגדול של קבוצתם על ריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully