וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נציגי פריס סן ז'רמן נפגשו עם רונאלדו בבית מלון במדריד

ישתף פעולה עם ניימאר? ב"דיאריו גול" טוענים שהקבוצה העשירה מפריס מנסה לנצל העובדה ש-CR7 לא מרוצה העונה במדריד, והבעלים אל חלאיפי שאל אותו כמה כסף הוא ירצה כדי להגיע בקיץ

AP

ככל שעובר הזמן, נראה שהשידור המוצלח והארוך בין כריסטיאנו רונאלדו לריאל מדריד מתקרב לקיצו. הפורטוגלי, שמשחק בריאל מאז 2009, נמצא באמצע חוזהו אך על פי דיווח מעניין ב"דיאריו גול", פריס סן ז'רמן מנסה להנחית אצלה עוד "דג שמן" אחרי הרכישה הסנסציונית של ניימאר וכבר עשתה צעדים מעשיים בכיוון.

עוד בנושא:

מסי: "מנצ'סטר סיטי ופריס סן ז'רמן הן היריבות הכי חזקות שלנו"
בפעם הרביעית בקריירה: ליאונל מסי קיבל את פרס "נעל הזהב"

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד עם ניימאר ברצלונה. AP
יתאחדו בפריס? רונאלדו וניימאר/AP

על פי הדיווח נציגים של פריס ערכו פגישה חשאית עם נציגי השחקן בבית מלון במדריד כדי לבחון את האפשרות לצרפו. שום דבר כמובן עדיין לא סגור, אך מה שמסתמן הוא שאם השחקן יסכים לעבור לפריס, זו מבחינתה תעשה הכול כדי לספק את דרישותיו הכספיות כפי שעשתה הקיץ עם ניימאר. עוד נטען כי נאסר אל חלאיפי שאל את רונאלדו כמה כסף הוא ירצה כדי להגיע לפריס.

נכון לעכשיו, רונאלדו רוצה לראות כיצד העונה בריאל מדריד מתפתחת גם מבחינה מקצועית וגם מבחינת שדרוג חוזהו. פריס סן ז'רמן, שכבר ניסתה בעבר להחתים את רונאלדו, צירפה כזכור הקיץ את ניימאר וקיליאן אמבפה וכסף לא מהווה שיקול עבורה, מה שאומר שהמפתחות נמצאים אצל השחקן עצמו. האם CR7 ישתף פעולה בעונה הבאה עם ניימאר, אמבפה וקבאני? הדרך לשם עוד ארוכה אך זה תסריט בהחלט אפשרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully