וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ליאונל מסי האריך את חוזהו בברצלונה עד 2021

יממה לאחר שהשתווה לרונאלדו וזכה בנעל הזהב בפעם הרביעית, כוכב ברצלונה שם סוף לשמועות והאריך את חוזהו שתוקפו המקורי היה אמור לפוג בקיץ הקרוב. סעיף השחרור: 700 מיליון יורו

one

ליאונל מסי רשם אתמול (שישי) ציון דרך נוסף בקריירה המופלאה שלו כשקיבל בפעם הרביעית בקריירה את "נעל הזהב", והיום (שבת) אוהדי ברצלונה קיבלו את הרגע לו חיכו כאשר המועדון הודיע על הארכת חוזהו של השחקן במועדון עד 2021. יש לציין שחוזהו המקורי של מסי היה אמור להסתיים בקיץ הקרוב כשהנשיא ג'וספ ברתומאו הבטיח שהחתימה הרשמית של הארכת החוזה היא עניין של זמן. היום הוא עמד בהבטחה שלו וגם הציב לשחקן סעיף שחרור אסטרונומי של 700 מיליון יורו כדי למנוע את תקדים ניימאר שנמכר לפריס סן ז'רמן תמורת סעיף השחרור שלו (222 מיליון יורו).

החוזה החדש של מסי בן ה-30 מבטיח לו 17 שנים לפחות במועדון בו גדל, אחרי שהוא הגיע לקבוצה בשנת 2000 בגיל בן 13 מניואלס אולד בויס. מלבד התארים האישיים שבהם זכה, מסי הוליך את ברצלונה לכל תואר אפשרי כולל שמונה אליפויות ספרד, ארבע זכיות בליגת האלופות, חמישה גביעים, 7 גביעי סופרקופה, שלוש זכיות בסופרקאפ האירופי ושלוש זכיות באליפות העולם לקבוצות. בסך הכול זכה מסי ב-30 תארים עם הקבוצה והשתווה בכך לאנדרס אינייסטה כשחקן עם הכי הרבה תארים בהיסטוריה של הקבוצה.

מבחינת התארים האישיים, מסי זכה חמש פעמים בכדור הזהב, הוא זכה בתואר מלך השערים של הליגה (הפיצ'יצ'י) ארבע פעמים וארבע פעמים בנעל הזהב ככובש המצטיין בליגות האירופאיות, כולל הזכייה אתמול. בסך הכול מסי כבש 523 פעמים ב-602 הופעות במדי הקבוצה והוא כמובן מלך שעריה בכל הזמנים, כמו גם מלך שערי הליגה הספרדית בכל הזמנים.

עוד בנושא:

בפעם הרביעית בקריירה: ליאונל מסי קיבל את פרס "נעל הזהב"

ליאונל מסי. אסף,
לא הולך לשום מקום. מסי/אסף

מוקדם יותר מסי התראיין ל"מארקה" ועקץ את ריאל מדריד: "אני חושב שמנצ'סטר סיטי היא הקבוצה הכי חזקה כרגע יחד עם פריס סן ז'רמן, אלו שתי הקבוצות שמשחקות את הכדורגל הכי טוב, אבל זו עונה ארוכה ואני אף פעם לא פוסל את ריאל מדריד". עוד הוסיף: "למרות שריאל לא עושה את התוצאות שהיא ציפתה, אין לי ספק שבסופו של דבר היא תילחם על כל התארים, אבל נכון לעכשיו סיטי ופריס קבוצות טובות יותר".

על התואר שבו זכה אמר מסי: "למרות שאני לא מחשיב את עצמי לחלוץ, היה לי את המזל להבקיע הרבה שערים ולקבל את התואר הזה. הצלחתי להשתפר עם השנים ולשפר אספקטים במשחק שלי". על כך שישב על הספסל במשחק מול יובנטוס, אמר: "בכל פעם שאני על הספסל זה עושה קצת רעש כי אני בדרך כלל לא יושב שם. אני לא אוהב להיות מחוץ למגרש, אבל אני מבין שהעונה היא ארוכה. העונות נעשות קשות יותר ואתה צריך לשמור על עצמך".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully