וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "נבחרת זה תמיד מרגש", בר טימור: "אולי היה חוב מהקיץ"

24.11.2017 / 16:41

המאמן חגג בבכורה על הקווים והסביר את השינוי במחצית השנייה: "לא היו לנו משחקי אימון. שחקנים קיבלו תפקיד שהם לא רגילים אליו וניסו יותר מדי". מקל: "החבר'ה עם אינטיליגנציה גבוהה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל פתחה היום (שישי) עם ניצחון את הופעותיה במוקדמות מונדובאסקט 2019, כאשר הביסה באולם הדרייב אין בתל אביב 68:88 את אסטוניה, בזכות מחצית שנייה מצוינת. ריצ'רד האוול הוביל עם 19 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, כל זאת למרות שבמהלך המשחק הוא פרק את האצבע והיא הוחזרה למקומה.

המאמן עודד קטש, עבורו הייתה זו בכורה על הקווים בנבחרת, סיכם: "הגענו בלי משחקי אימון, שזה מאוד חשוב וזה גרם למחצית הראשונה להראות ככה. הרבה שחקנים קיבלו תפקיד שהם לא רגילים אליו. נבחרת ישראל זה עדיין מרגש, גם אותנו המאמנים ואחרי כמה דקות ברבע השני, הרגשתי שנפל האסימון בהתאמות. ההרכבים הנמוכים עבדו טוב יותר, קשה להכין התקפית את הקבוצה לדברים מסובכים והרגשתי שהיינו צריכים לשחק פשוט. ניסינו יותר מדי במחצית הראשונה וזה טבעי. אני רוצה שהשחקנים יתאימו את היכולות שלהם לשיטה והופתעתי לטובה מהדרך בה הם הגיבו. מול יוון יהיה שונה לחלוטין, יש להם גודל וסגנון אחר. נראה את המשחק שלהם היום ונעשה התאמות".

עוד בנושא:

מוקדמות מונדובאסקט 2019: ישראל הביסה 68:88 את אסטוניה

עודד קטש מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
פתיחה מוצלחת. קטש/ברני ארדוב

גל מקל הוסיף: "לעודד יש יכול להעביר הרבה מסרים במשפט אחד והוא עשה בשבילנו את הדברים פשוטים יותר. החבר'ה שלנו עם אינטיליגנציה גבוהה ויכולת לשנות תוך כדי תנועה. היה כיף להיות חלק מהנבחרת היום".

בר טימור אמר: "עשינו ניצחון חשוב וזו דרך יפה להתחיל. אני מקוהו שנמשיך ככה. כיף לחזור מהפציעה בנבחרת, רציתי להיות חד יותר, אבל זה מה שיצא. אולי היה חוב קטן בגלל הקיץ. אני לא חושב שהיכולת הזו תספיק, אבל אנחנו בדרך הנכונה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully