וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם הרביעית בקריירה: ליאונל מסי קיבל את פרס "נעל הזהב"

הפרעוש החזיר לעצמו את התואר, המוענק לכובש המצטיין בליגות האירופאיות, בו זכה לאחרונה לפני ארבע שנים והשתווה לכריסטיאנו רונאלדו כשיאן הזכיות: "כל עונה הופכת ליותר מתישה עבורי"

one

ליאונל מסי קיבל היום (שישי) בפעם הרביעית בקריירה והראשונה מזה ארבע שנים את "נעל הזהב", המוענקת לכובש המצטיין בכל עונה בליגות ברחבי אירופה. מסי זכה בפרס על הכיבושים שלו בליגה הספרדית בעונה החולפת, 2016/17. מסי השתווה לרונאלדו עם ארבע זכיות בקריירה.

הפרעוש, שגרף את התואר בפעם הראשונה בעונת 2009/10 ולאחר מכן זכה פעמיים ברציפות, עם שיא כל הזמנים של 100 נקודות (על 50 שערי ליגה) ב-2011/12 ועם 92 נקודות בעונה שלאחר מכן, סיים את העונה שעברה כמלך שערי הליגה הספרדית, עם 37 כיבושים, ששווים 74 נקודות בתחרות.

מסי הקדים את באס דוסט ההולנדי, שמשחק בספורטינג ליסבון מפורטוגל וכבש 34 שערים (68 נקודות). במקום השלישי סיים פייר אמריק אובמיאנג עם 62 נקודות ורביעי הגיע רוברט לבנדובסקי (60 נקודות). הארי קיין וחברו של מסי בברצלונה, לואיס סוארס, חלקו את המקום החמישי עם 58 נקודות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פעם רביעית בקריירה. מסי והתואר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"תמיד אמרתי שאני לא רואה בעצמי חלוץ", אמר מסי במעמד קבלת הפרס, אירוע גאלה חגיגי אליו הגיעו כל כוכבי ברצלונה, "גדלתי והתפתחתי מחוץ למגרש, בדיוק כמו עליו. תמיד ניסיתי להשתפר ולשדרג את המשחק שלי ועכשיו אני נהנה יותר מאשר בעבר. הפרסים האישיים מגיעים רק בזכות הקבוצה. הפרס הזה שייך לכולם".

על ספסולו מול יובנטוס והמשך העונה אמר הארגנטינאי: "הגיוני שאתחיל משחק על הספסל והגיוני שאנשים יופתעו מזה. כל שנה, העונה הופכת למתישה יותר עבורי. אנחנו רק בפתיחת העונה ומחר מחכה לנו מפגש קשה, מול יריבה חזקה בדמות ולנסיה, עם מאמן מצוין".

סוארס החמיא לשותפו להתקפה: "ליאו תמיד מפתיע אותי על המגרש, הוא תמיד עושה דברים שונים וחדשים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully