וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם ב-22 יום: המסע המטורף של ג'פרסון פרפאן

ב-5/11 שיחק ג'פרסון פרפאן עם לוקומוטיב מוסקבה בדרבי ביתי מול צסק"א. באמצע השבוע הבא הוא ישוב עם קבוצתו למוסקבה אחרי חודש מטורף, כולל ביקורים בניו זילנד, פרו ובקצה המזרחי של רוסיה

רויטרס

ג'פרסון פרפאן הפרואני, שכיכב במשך כמה עונות בשאלקה מהבונדסליגה, נעלם מעט מהרדאר של אוהדי הכדורגל בשנים האחרונות. בקיץ 2015 הוא עזב את הקבוצה מגלזנקירשן לטובת אל ג'זירה מהליגה של איחוד האמירויות ושנה וחצי לאחר מכן, בינואר האחרון, חזר לאירופה והצטרף ללוקומוטיב מוסקבה הרוסית.

העונה, פרפאן נמצא בכושר נהדר והוא אחד הגורמים המרכזיים לכך שלוקומוטיב מובילה את הטבלה ברוסיה אחרי קצת יותר מחצי עונה ואתמול (חמישי), הוא גם כבש צמד ב-1:2 הביתי על פ.צ. קופנהאגן בליגה האירופית, ניצחון שהציב את לוקומוטיב בעמדה טובה להעפלה לשלב 32 האחרונות במפעל. ואת כל זה, פרפאן עשה למרות שהוא נמצא בעיצומה של תקופה הזויה, אחת המוזרות שעברו כנראה על שחקן כלשהו בכדורגל העולמי.

הכל החל לפני כשבועיים וחצי, כאשר ב-5 בנובמבר פרפאן השלים 90 דקות בדרבי של מוסקבה, בו לוקומוטיב סיימה ב-2:2 דרמטי בבית מול צסק"א וביברס נאתכו. משם, הפרואני עלה על מטוס והצטרף לנבחרתו, שרשמה ב-11 בנובמבר 0:0 בחוץ נגד ניו זילנד. גם במקרה הזה, פרפאן שיחק 90 דקות.

ג'פרסון פרפאן שחקן נבחרת פרו. רויטרס
כמה? 51.8 אלף ק"מ? בקטנה. פרפאן/רויטרס

יחד עם פרו, הוא חצה את הגלובוס וחמישה ימים לאחר המפגש הראשון, ב-16 בנובמבר, כבש את הראשון ב-0:2 על הקיוויז, ניצחון ששלח את הפרואנים למונדיאל. לפרפאן לא היה יותר מדי זמן לנוח והוא חזר מיד אחרי החגיגות הקצרות למוסקבה, כדי לרשום עוד 90 דקות וצמד במשחק אתמול. אם לא די בכך, הרי שביום שני הקרוב הוא אמור לשחק עם לוקומוטיב בחוץ נגד חברובסק, השוכנת בקצה המזרחי של רוסיה.

או בקיצור:

* ממוסקבה לוולינגטון, ניו זילנד: 16.5 אלף ק"מ

* מוולינגטון ללימה, פרו: 10.5 אלף ק"מ

* מלימה למוסקבה: 12.6 אלף ק"מ

* ממוסקבה לחברובסק: 6.1 אלף ק"מ

* מחברובסק למוסקבה: 6.1 אלף ק"מ

בסך הכל: 22 ימים בדרכים, 51.8 אלף ק"מ באוויר. היקף כדור הארץ, אם תהיתם, הוא "רק" כ-40 אלף ק"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully