וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בכר "יזכור מי לא היה שם", וואקמה מחכה להצעה

24.11.2017 / 9:35

האלופה מאוכזבת מההדחה מאירופה, גם בגלל הדרך: ברק בכר נראה מתוסכל ("שחקנים יאבדו קרדיט"), בקבוצה מבינים שגדלו הסיכויים שוואקמה יעזוב בינואר. הבשורה הטובה: אין פציעות נוספות לטדי

ברני ארדוב
מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. רויטרס
לא אהב את מה שהוא ראה. בכר/רויטרס

בהפועל באר שבע נרשמה אכזבה גדולה מההדחה אמש (חמישי) מהליגה האירופית, ובעיקר מהיכולת והדרך. המאמן ברק בכר הירבה להעיר לשחקניו לאורך כל המשחק מול לוגאנו (1:0) וגם במחצית המשחק, אך ללא הועיל. בכר נראה מאוכזב מאוד בסיום ושחקנים בקבוצה אמרו: "הוא יזכור מי לא היה שם בזמן אמת, שחקנים יאבדו את הקרדיט".

עוד בנושא

ברק בכר: "זו לא הייתה הפועל באר שבע, היינו רכים ואני אחראי על זה"
אלחמיד טעה, הפועל באר שבע הפסידה 1:0 בלוגאנו והודחה
ויקטוריה פלזן ניצחה ועלתה, מונס דאבור שוב כבש במדי זלצבורג

שחקן הפועל באר שבע אנתוני וואקמה, שחקן לוגאנו ג'ונתן סבאטיני. רויטרס
קיבל הבטחה. וואקמה/רויטרס

שחקנים בבאר שבע אמרו אתמול שההדחה לא באמת מפתיעה. "לקחנו בחשבון שנודח", אמר שחקן בקבוצה, "היה ברור שאם זה יקרה צריך מהר מאוד להרים את הראש ולהתרכז במשחק בטדי. יהיה משחק לא פחות קשה ואם לא נבוא מוכנים אנחנו יכולים להיכנס לתקופה לא טובה. צריכים לשכוח מאירופה כמה שיותר מהר".

בבאר שבע היו שמחים שלפחות כל השחקנים סיימו את המשחק כשירים. עדיין לא ברור אם מאור מליקסון יפתח בטדי ביום ב' והחלטה סופית על כך תתקבל לאחר האימון המסכם ביום א'.

בעקבות ההדחה בבאר שבע מבינים שהסיכויים שטוני וואקמה יעזוב בינואר גדלים משמעותית. הקשר הניגרי כבר הבהיר למקןרביו לפני מספר שבועות שסוף הדרך של באר שבע באירופה תוביל אותו להאיץ את הניסיונות לחפש קבוצה באירופה כבר בינואר. וואקמה זומן לאחרונה לסגל נבחרת ניגריה וחושש לאבד את מקומו שם לקראת המונדיאל, כאשר ברור כי מעבר לליגה גדולה יותר תקרב אותו לשם.

כזכור, בקיץ הוסכם באופן ג'נטלמני בין באר שבע לוואקמה כי הצעה בגובה של חמישה מיליון יורו תביא לשחרור של השחקן, כאשר הניגרי מאמין כי גם הצעה במעט פחות כסף תביא לשחרורו, היות וקיבל הבטחה כי לא יעמדו בדרכו. אגב, האופציה הסינית עדיין פתוחה עבור השחקן, אך הוא מעדיף ליגה בכירה באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully