וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "המחצית הראשונה הייתה אומללה, לא אתן להם לשחק כך"

מאמן מכבי תל אביב תקף בחריפות את שחקניו אחרי התבוסה 89:67 לברצלונה: "אפשר להחטיא זריקות, אבל לא להילחם ולא לבצע עבירות זה פשוט בלתי מתקבל על הדעת. עייפות זה לא תירוץ"

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
ביקורת על השחקנים. ספאחיה/ברני ארדוב

מכבי תל אביב ספגה הערב (חמישי) תבוסה כואבת 89:67 במשחק החוץ נגד ברצלונה. זהו ההפסד הרביעי של הצהובים ביורוליג במשחק אליו פשוט לא הופיעו. היריבה הקטלנית צלפה 15 מ-31 לשלוש ודהרה לניצחון מרשים על חשבון הצהובים שנראו אומללים בחלקים גדולים של המשחק.

מאמן הצהובים נבן ספאחיה ניסה לתרץ בסיום ואמר: "לא הצלחנו לקלוע את הזריקות שלנו, זה יכול לקרות לכל קבוצה. אני חושב שהייתה לנו בעיה הגנתית התקפית וסיימנו את המחצית הראשונה רק עם חמש עבירות. אנחנו רוצים לבנות קבוצה לוחמת אבל לא עשינו את זה. אולי עשינו את זה קצת במחצית השנייה, אבל המחצית הראשונה הייתה אומללה. אני לא אתן להם לשחק כך".

ספאחיה המשיך ואמר: "אנחנו יכולים להחטיא את כל הזריקות, זה קורה, אבל לא להילחם ולא לבצע עבירות, זה בלתי מתקבל על הדעת. עייפות זה לא תירוץ. אם הם עייפים הם לא יכולים לשחק במחצית השנייה טוב יותר מכפי ששיחקו בראשונה. אנחנו צריכים לחזור הביתה ולעבוד קשה ובעיקר להיות צנועים. אנחנו לא קבוצה גדולה, אבל צריך לעבוד הרבה יותר קשה כדי להיות קבוצה גדולה".

פטרי קופונן שחקן ברצלונה מול מייקל רול שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
"אנחנו לא קבוצה גדולה". רול מנסה לעצור את קופונן/GettyImages

המאמן הקרואטי סיכם: "אני חושב שכולם יודעים שהליגה הזו היא מחולקת לשני בתים עם צסק"א מוסקבה, ריאל מדריד, פנרבחצ'ה, אולימפיאקוס שיש להם סגלים שרצים הרבה זמן ביחד. אבל אני לא אשתמש בתירוצים". על המשחק הבא מול ז'לגיריס: "אנחנו הולכים להתכונן למשחק הזה כמו כל שאר המשחקים, אנחנו צריכים להגיד משהו ולא יכולים לתת לרושם מהמשחק הזה להישאר".

דשון תומאס הוסיף: "זה אחד מאותם משחקים. הם פתחו עם הרבה אנרגיה. זו עונה ארוכה, צריך לחזור למסלול, להילחם, להישאר יציבים ולעבוד קשה וכקבוצה. נגיע לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully