וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "זו לא הייתה הפועל באר שבע, היינו רכים ואני אחראי על זה"

23.11.2017 / 22:32

מאמן האלופה היה מאוכזב אחרי ההפסד ללוגאנו וסיום הדרך בליגה האירופית: "אנחנו לא מספיק טובים כדי לעלות שלב". על החילוף של אוגו במחצית: "הוא לא היה טוב". ויטור: "ברור שאני מאוכזב"

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע מול בלינט וצ'יי שחקן לוגאנו. רויטרס
הטעות שלו שלחה את הפועל באר שבע להתרכז בליגה. חאתם עבד אלחמיד/רויטרס

בניגוד לעונה שעברה, הפועל באר שבע לא תעבור הפעם את שלב הבתים של הליגה האירופית. האלופה הישראלית הפסידה 1:0 הערב (חמישי) בשוויץ ללוגאנו במחזור החמישי, ירדה למקום האחרון בבית ז' ואיבדה סיכוי להמשיך לשלב 32 האחרונות, בעקבות ניצחונה של ויקטוריה פלזן 0:2 על סטיאווה בוקרשט. במחזור הסיום שמבחינתה יהיה לפרוטוקול בלבד, באר שבע תארח בעוד שבועיים את הצ'כים. כעת יכולה הקבוצה מבירת הנגב להתרכז במרוץ לאליפות שלישית ברציפות, כשביום שני מצפה לה משחק חוץ קשה בטדי מול בית"ר ירושלים.

עוד בנושא:
אלחמיד טעה, הפועל באר שבע הפסידה 1:0 בלוגאנו והודחה
ויקטוריה פלזן ניצחה ועלתה, מונס דאבור שוב כבש במדי זלצבורג

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. רויטרס
מאוכזב מאוד. בכר/רויטרס

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר היה מאוכזב מאוד ואמר במסיבת העיתונאים: "במשך כל ה-90 דקות זו לא הייתה הפועל באר שבע, היינו רכים מאוד וחשבנו שהדברים יסתדרו מעצמם. הפסדנו לקבוצה שרצתה יותר, הייתה ראשונה לכל כדור, התגוננה כמו שצריך ויצאה למתפרצות טובות. בגלל זה הפסדנו. כנראה ההכנה לא הייתה מספיק טובה, אני לוקח אחריות עליי. השחקנים היו צריכים להבין שהמשחק הזה היה חשוב. זה היה תפקיד שלי להבהיר להם את זה, בגלל זה הפסדנו.

"אני מסתכל על הגישה הרכה והמשחק החלש שהיה לנו. היו לנו סימנים לזה במשחק מול הפועל עכו ולא שיפרנו את זה. היינו צריכים לבוא ולהבין שאנחנו צריכים להשתפר. שיחקנו במשחק קשה מאוד מול קבוצה מתלהבת שמשחקת טוב בבית. לא עשינו את זה ונענשנו. ברור שהמסע האירופי הזה היה פחות טובה מזה של העונה שעברה כי בעונה שעברה עלינו שלב. העונה זה היה יותר קשה כי הקבוצות באו במלוא הרצינות למפעל. אנחנו כנראה לא מספיק טובים השנה כדי לעלות שלב. העייפות היא לא תירוץ, היה לנו מספיק זמן. במזג אוויר כזה שאפשר לרוץ בו בלי הפסקה, זה ממש לא תירוץ. החלפתי את ג'ון אוגו כי הוא לא היה טוב מקצועית".

בלם באר שבע מיגל ויטור אמר: "אני מרגיש טוב במשחק אחרי שחזרתי מהפציעה. אני מתאמן בצורה מלאה עם הקבוצה שנתנה לי זמן לחזור ל-100%. הרגשתי טוב במשחקים הקודמים וגם היום. כמובן שאני מאוכזב שהפסדנו כי ציפינו להיות טובים יותר בליגה האירופית. כבר ביום שני יש לנו משחק חשוב מאוד וזה היופי בכדורגל שאפשר לשים מאחוריך אכזבות. אני חושב שיש לנו מספיק זמן להתאושש עד יום שני. כולם רוצים לשחק באירופה אז אנחנו לא יכולים להשתמש בתירוצים. יש לנו משחק חשוב בשני מול קבוצה טובה כמו בית"ר. אנחנו צריכים לשחק טוב בהרבה ממה ששיחקנו היום אם אנחנו רוצים לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully