וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: אבירם זליקוביץ' חתם בקבוצה עד לסיום העונה

23.11.2017 / 16:54

הגארד שעזב בעונה שעברה להפועל ירושלים חוזר לקבוצה מהשרון. הנהלת הרצליה: "הוא מבין שטעה בהחלטה שלו וביקש לחזור". זליקוביץ': "מודה להנהלה שהסכימה לתת לי צ'אנס להוכיח את עצמי"

one

בני הרצליה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הגארד אבירם זליקוביץ' (1.92, 27) עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת. זליקוביץ' שיחק בהרצליה משנת 2013 ובמרץ השנה עבר להפועל ירושלים. הוא לא הצליח להשתלב בשורות האדומים והחל את העונה ללא קבוצה. כעת הוא חוזר לקבוצה שאיתה הוא מזוהה.

מבני הרצליה נמסר בנוגע לנסיבות ההחתמה: "לאחר שבימים האחרונים התברר שאור לאומי ככל נראה לא יוכל לחזור לשחק השנה, ואחרי שמאז תחילת העונה הקבוצה התמודדה עם חסרונו החליטו בקבוצה לפעול למציאת מחליף. כבר לפני מספר שבועות פנה אבירם לקבוצה והעביר מסר שהוא מבין שטעה בהחלטתו בשנה שעברה ומבקש לחזור לקבוצה, אחרי פגישות שנעשו בימים האחרונים בין השחקן והמאמן ובין השחקן להנהלה בהם הוא חזר על הדברים וביקש לקבל צ'אנס לחזור לקבוצה הגיעו היום השחקן והקבוצה להסכם עד סיום העונה עם אופציית קבוצה לשנה נוספת.

עוד בנושא
בלוג מוקדמות המונדובאסקט: ג'ף ואן גנדי מפחד מכוכבי התחתית בליגת העל?
דונטה סמית' חתם עד תום העונה בברינדיזי, יחליף את בריאן רנדל
מכבי אשדוד: גיל אמיתי חתם עד סיום העונה ויחליף את גוני יזרעאלי

אבירם זליקוביץ' שחקן בני הרצליה. ניב אהרונסון
"לא מתכוון לדבר". זליקוביץ'/ניב אהרונסון

מהנהלת הקבוצה נמסר עוד כי:"לכל בנאדם מגיע הזדמנות שנייה, אבירם היה חלק מהרצליה במשך תקופה ארוכה, הוא עשה טעות גדולה בשנה שעברה, טעות שפגעה גם בנו וגם בו אבל גם לסלוח זאת מעלה. הוא מבין שטעה והוא יכול לעזור לקבוצה ואנחנו יכולים לעזור לו. הוא מבין את הסיטואציה שהוא מגיע אליה, מבין שיצטרך להילחם על מקומו ואנחנו מקווים שביחד שני הצדדים יוכיחו שאם שמים את האגו בצד אפשר להצליח".

אבירם זליקוביץ עצמו אמר: "אני שמח לחזור הביתה לקבוצה שנתנה לי את הצ'אנס הראשון, לקבוצה שהייתה בית בשבילי. אני מודה למאמן, להנהלה ולבעלים על זה שהסכימו לתת לי צ'אנס לחזור ולהוכיח את עצמי. אני יודע שהרבה אנשים ירימו גבה ויופתעו אבל אין טעם להסתכל אחורה, אני לא מתכוון לדבר יותר מידי אלא לעבוד קשה, להוכיח את עצמי ולעשות מה שהקבוצה צריכה בשביל להצליח על ומחוץ למגרש".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully